اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

هدف استکبار از تحریم ایران تحریک مردم علیه نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم گفت: هدف استکبار از تحریم اقتصادی ایران تحریک مردم علیه نظام است، غافل از اینکه مردم ما امتحان دفاع از جمهوری اسلامی را بارها پس داده‌اند.

هدف استکبار از تحریم ایران تحریک مردم علیه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم در مصلای انقلاب، بعد از دعوت مردم به رعایت تقوا و پرهیزگاری اظهار داشت: پایه و اساس تکامل و رشد انسان، ولایت است.

وی امامت و ولایت را یک نعمت بزرگ الهی دانست و افزود: دین اسلام تنها مکتب و فرهنگی است که از وحی الهی سرچشمه گرفته و بشریت را به تکامل می‌رساند.

امام جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه‌ها با تاکید بر اهمیت نماز جمعه تصریح کرد: احترام مؤمنان در جامعه به حضور در نماز جمعه است.

وی همچنین با اشاره روز ملّی صنعت و معدن گفت: در هر جامعه‌ای که صنعت و معدن جریان دارد، آن جامعه غنی و بی‌نیاز است.

موسوی خطاب به مسئولان ادامه داد: با اهمیت دادن و توسعه بخش صنعت و معدن به درد جوانان برسید و برای حل مشکل بیکاری آنان تلاش کنید.

وی به دام افتادن جوانان به مواد مخدر را از معضلات بیکاری در جامعه دانست و اظهار داشت: مواد مخدر یک بلای خانمان سوزی است که اکنون در جامعه ما جنبه سیاسی پیدا کرده است.

امام جمعه سمیرم افزود: استکبار جهانی پس از تحمل شکست در جبهه نظامی و ترور و تحریم با تمام قدرت و توان با رویکرد تهاجم فرهنگی و آلوده کردن جوانان و نوجوانان به مواد مخدر صنعتی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته اگر چه در راستای اهداف شوم خود به موفقیت‌هایی دست یافته است.

وی بر لزوم همکاری خانواده‌ها و تمامی عوامل و دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط در امر مبارزه جدی با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در عرصه مبارزه با مواد مخدر خانواده  و تمامی نهادها رسالتی سنگین بر عهده دارند.

موسوی ضمن اشاره به سرنگونی هواپیمای مسافربری توسط ناو آمریکائی در خلیج فارس و شهادت 298 سرنشین آن در سال 1367 انزجار خود را از این عمل وقیحانه اعلام و تصریح کرد: دولت آمریکا که در سرتاسر جهان مدعی طرفداری از حقوق بشر است، تنها در صدد تسلط بر جهان است.

وی هدف استکبار را از تحریم اقتصادی ایران تحریک مردم علیه نظام دانست و افزود: دشمنان می‌خواهند با این تحریم‌ها و تنگ کردن عرصه اقتصادی ایران به ملت فشار وارد کند تا آنها علیه دولت و حکومت این کشور دست به شور بزنند.

وی همچنین با تاکید بر رسیدگی مسئولان بر گران فروشی گفت: برای رسیدگی به این مسئله استقرار دفتر تعزیرات به منظور رسیدگی به شکایات مردم و نیز ضمانت مقابله با گران‌فروشی در دادگستری سمیرم ضرورت دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول