اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل:

کمیته امداد به 6 هزار خانوار آملی خدمات حمایتی می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل از ارایه خدمات حمایتی این نهاد به 6 هزار و 406 خانوار آملی خبر داد.

کمیته امداد به 6 هزار خانوار آملی خدمات حمایتی می‌دهد

رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آمل با اعلام اینکه حدود 700 یتیم این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، ابراز داشت: این ایتام توسط یک‌هزار و 700 حامی حمایت می‌شود.

این مسئول افزود: به ایتام تحت حمایت علاوه بر ارائه خدمات در طول سال، خدماتی ویژه‌ای در ایام تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان ارایه می‌شود.

علیپور تصریح کرد: در سال جاری همانند سال گذشته با تعامل مناسبی که با اداره آموزش و پرورش این شهرستان داریم کلاس‌های اوقات فراغت در مدرسه شهید تیموریان برگزار می‌شود که در این کلاس‌ها رشته‌های کامپیوتر، خوشنویسی، احکام دینی، آموزش قرآن مجید، نقاشی و طراحی و کارهای دستی آموزش داده می‌شوند.

وی با اعلام اینکه 11 هزار آملی زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان هستند، عنوان کرد: 6 هزار و 406 خانوار آملی از خدمات کمیته امداد این شهرستان استفاده می‌کنند که 314 دانشجو و 762 دانش‌آموز نیز با زیر پوشش بودن این نهاد از خدمات فرهنگی این نهاد بهره می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به اینکه همه ایتام بدون لحاظ شرایطی خاص می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند، گفت: همچنین همه فرزندان ایتام زیر حمایت علاوه بر دریافت تمام خدمات کمیته امداد از کمک‌های حامیان و خیرانی که اقدام به حمایت کرده‌اند، بهره‌مند می‌شوند.

علیپور با بیان اینکه ایتام تحت حمایت در تابستان از اردوهای آموزشی و تفریحی در اردوگاه‌های سراسر کشور استفاده می‌کنند، اذعان داشت: تمام خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان در قالب اوقات فراغت و برگزاری اردوها به صورت رایگان است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول