اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 اصفهان:

5 میلیارد تومان هزینه احداث پارکینگ لاهور است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 4 اصفهان گفت: پارکینگ لاهور با هزینه 5 میلیارد تومان و ارتقاع 4.5 متر و ظرفیت 340 خودرو در حال گودبرداری است.

5 میلیارد تومان هزینه احداث پارکینگ لاهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شهرداری منطقه 4، علیرضا پرهام در ارتباط با آزادسازی خیابان لاهور و حمزه اصفهانی اظهار کرد: سه ساختمان در آزادسازی خیابان لاهور و حمزه همکاری نکردند که از طریق ماده 9 این ساختمان‌ها تخریب شد و در حال حاضر آزادسازی خیابان لاهور و حمزه اصفهانی به طور کامل انجام شده است.

وی در ادامه افزود: با آزادسازی انجام شده، احداث پارکینگ لاهور که در زیر خیابان لاهور قرار دارد، آغاز، تا شهروندان هم از خیابان لاهور و هم از پارکینگ آن استفاده کنند.

شهردار منطقه 4 اصفهان در مورد موقعیت این پارکینگ تصریح کرد: این پارکینگ حد فاصل خیابان مفتح تا خیابان جی است و حدود 340 خودرو ظرفیت دارد.

وی در ارتباط با زمان بهره‌برداری این پارکینگ تاکید کرد: طبق زمان‌بندی انجام شده، از زمان آزادسازی کامل، قرار است تا پنج ماه آینده این پارکینگ به بهره‌برداری برسد و روی این پارکینگ، خیابان احداث می‌شود که به خیابان جی متصل می‌گردد.

پرهام در خصوص هدف از تاسیس این پارکینگ اضافه کرد: این پارکینگ برای ورزشگاه پیروزی، اداره دارایی که مراجعات زیادی دارد و تردد را در آن محدوده سنگین می‌کند و با توجه به اینکه در آن منطقه پارکینگ کافی وجود ندارد، احداث می‌شود.

وی ادامه داد: خیابان لاهور که در روی پارکینگ لاهور قرار دارد، خیابان پروین جی را به خیابان سلمان فارسی متصل می‌کند و به موازات خیابان بزرگمهر قرار دارد و بار ترافیکی بزرگمهر را کمتر می‌کند.

شهردار منطقه 4 اصفهان با اشاره به هزینه احداث پارکینگ لاهور گفت: هزینه احداث این پارکینگ 5 میلیارد تومان است که با ارتفاع 4.5 متر و ظرفیت 340 خودرو در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول