اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کرمان خبر داد

افزایش ظرفیت پارکینگ‌های سایت گردشگری لاله‌زار

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های سایت گردشگری لاله‌زار بردسیر به 10 هزار خودرو افزایش یافت.

افزایش ظرفیت پارکینگ‌های سایت گردشگری لاله‌زار

هادی ایرانمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به تجربه سال‌های گذشته در زمینه ورود هزاران دستگاه خودرو در روز برپایی جشنواره گل محمدی لاله‌زار ظرفیت پارکینگ‌های سایت گردشگری این منطقه به 10 هزار خودرو افزایش یافت.

وی بیان داشت: در سال گذشته بیش از 20 هزار نفر از جشنواره گل محمدی لاله‌زار استقبال کردند، لذا در ششمین جشنواره تمهیدات ویژه‌ای برای ایجاد پارکینگ‌های جدید خودرو برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است.

ایرانمنش تصریح کرد: تمام شرایط برای حضور گردشگران و علاقمندان در سایت گردشگری لاله‌زار بردسیر در روزهای منتهی به برپایی جشنواره گل محمدی فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به طبیعت می‌توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در محل سایت گردشگری لاله‌‌زار اسکان یابند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول