اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران:

برگزیدگان فراخوان دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام اسامی برگزیدگان فراخوان دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

برگزیدگان فراخوان دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی با اشاره به اینکه به دنبال فراخوان دستاوردهای پژوهشی در حوزه‌های علمیه خواهران در سال گذشته 2 هزار و 698 اثر به حوزه‌های علمیه خواهران واصل شد تصریح کرد: این آثار در عرصه‌های کتاب،‌ تحقیق پایانی، پایان‌نامه، مقاله، پژوهش درسی و نشریه از سوی اساتید،‌ کادر و طلاب تهیه شده و به معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران ارسال شده بود.

وی با اشاره به ارزیابی صورت‌ گرفته نسبت به آثار ارسالی افزود: پس از ارزیابی اجمالی و تفصیلی از میان آثار راه‌ یافته به مرحله داوری، 74 اثر حائز رتبه کشوری شدند که از میان پژوهش‌های درسی سطح دو چهار اثر، از میان پژوهش‌های درسی سطح سه 16 اثر، از میان پایان‌نامه‌ها هفت اثر، از میان تحقیقات پایانی 25 اثر، از میان کتب شش اثر، از میان نشریات پژوهشی سه نشریه و از میان مقالات 13 اثر بودند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به تعداد آثار رسیده از استان‌های مختلف کشور اظهار داشت: طی این فراخوان استان تهران با 286 اثر دارای بیشترین اثر است و پس از آن استان‌های اصفهان با 222 اثر و خراسان با 133 اثر قرار دارند.

وی اظهار داشت: فراخوان آثار پژوهشی مربوط به سال 91 نیز اعلام شده است و طلاب، کادر مدارس علمیه و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند پژوهش‌های درسی سطح سه، مقاله، تحقیق پایانی سطح دو، پایان‌نامه سطح سه، کتاب و نشریه پژوهشی خود را به منظور شرکت در این فراخوان ارائه کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول