اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد

گسترش پارک‌ها و فضای سبز اصفهان با اولویت مناطق محروم

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گسترش پارک‌ها و فضای سبز با اولویت مناطق محروم نیز از جمله راهبردهای منشور سوم شورا است که در این مورد فعالیت‌های بسیاری صورت گرفته است.

گسترش پارک‌ها و فضای سبز اصفهان با اولویت مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی بهبهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در ابتدای فعالیت شورای سوم منشوری با 83 راهبرد تهیه و تدوین شد، اظهار کرد: هدف از تدوین این منشور دست‌یابی سریع‌تر به موضوعاتی همچون ایجاد حسن تعاون و جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و بانوان و ایجاد نهادهای مردمی به منظور سرعت بخشیدن به امور و عدالت‌محوری در فرآیند تصمیم‌گیری بود.

وی با اشاره به اینکه استفاده حداکثری از بهره‌وری ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد شهر اصفهان نظیر جاذبه‌های گردشگری از طریق هماهنگی با سایر نهادها و در نظر گرفتن مؤلفه‌های فرهنگی را از دیگر راهبردهای منشور شورا بود، افزود: هنوز نتوانستیم از ظرفیت‌های اصفهان در زمینه جذب گردشگر استفاده کنیم و باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: پیگیری و بستر سازی مدیریت واحد شهری از دیگر راهبردهای منشور شورای سوم است و با وجود اینکه مدیریت شهری اصفهان پیگیری بسیاری برای تحقق مدیریت واحد شهری انجام داده، اما در زمینه بستر سازی اقدام فراوانی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اهتمام در به کارگیری دستاوردهای فناوری اطلاعات به منظور نیل به شهرداری الکترونیک، خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و تحول و بهبود مدیریت منابع انسانی و به کارگیری نیروهای کارآمد از دیگر راهبردهای منشور شورای سوم بود.

بهبهانی ایجاد گسترش سامانه‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات مانند GPS و سامانه‌های حمل و نقل و شهرداری الکترونیکی را از دیگر راهبردهای منشور برشمرد و گفت: در بخش اتوبوس‌رانی و استفاده از سامانه‌های حمل و نقل موفق عمل شده، اما در زمینه الکترونیکی شدن صدور پروانه هنوز رسیدگی نشده است.

وی افزود: گسترش پارک‌ها و فضای سبز با اولویت مناطق محروم نیز از جمله راهبردهای منشور سوم شورا است که در این مورد فعالیت‌های بسیاری صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه رفتار شهروندان در بحث ترافیک شهری نشان می‌دهد که هنوز نتوانستیم در زمینه فرهنگ شهروندی موفق عمل کنیم، تصریح کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی از طریق آموزش حقوق و تکالیف شهروندی با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر باید صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مدیریت شهری، کوتاه کردن دیوار بی اعتمادی و جلب اعتماد شهروندان است، گفت: باید درباره شفاف سازی و ساده سازی قوانین به این هدف دست یافت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول