اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان:

ثبت‎نام 1100 نفر از جوانان در طرح نشاط معنوی / ثبت‎نام همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس از گرگان: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از ثبت‎نام بیش از یک‌هزار و 100 نفر از جوانان این شهرستان در طرح نشاط معنوی خبر داد.

ثبت‎نام 1100 نفر از جوانان در طرح نشاط معنوی / ثبت‎نام همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فر بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار شد ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: این طرح، ویژه اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان است که هر ساله شاهد اتفاقات خوبی به لحاظ کمی و کیفی در سطح اداره اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان گرگان هستیم.

وی برگزاری طرح نشاط معنوی برای نسل جوان را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: تبلیغات این طرح از 30 اردیبهشت آغاز و تا 25 خرداد سال جاری ادامه داشت که به دلیل استقبال زیاد همچنان ثبت‌نام از علاقمندان انجام می‎گیرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان متذکر شد: شروع طرح از 10 تیر لغایت 26 مرداد است که مدت زمان این طرح تقریبا 45 روز به طول می‎انجامد و مراسم اختتامیه کلاس‌ها نیز در 26 مرداد در گرگان برگزار می‎شود.

سلیمانی‎فرد با تاکید بر اینکه جوانان نیازمند بستر مناسب برای افزایش معارف دینی خود هستند تصریح کرد: جوار امامزادگان (ع) مکان خوبی است تا نسل جوان مهارت‎های فردی و اجتماعی را بیاموزند و در همین راستا کلاس‎های تخصصی قرآن، احکام، معارف، برنامه‎های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی تدارک و پیش‎بینی شده است.

وی بیان کرد: با همکاری حوزه هنری استان گلستان فعالیت‎های هنری به فراخور مقاطع سنی مختلف در این کلاس‎ها برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان با بیان اینکه هشت بقعه متبرکه و امامزاده در شهرستان گرگان میزبان برگزاری کلاس‎های طرح نشاط معنوی است یادآور شد: در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، امامزاده نور (ع)، امامزاده محسن (ع) روستای کریم‎آباد، سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت، امامزاده سلیمان (ع) شهرستان گرگان، امامزاده طیب (ع) روستای قرن‎آباد و امامزاده مجید (ع) شهرستان کردکوی کلاس‎های اوقات فراغت برگزار می‎شود.

سلیمانی‎فر همچنین از تدارک اردوهای زیارتی و سیاحتی برای جوانان و نوجوانان در اجرای این طرح خبر داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول