اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان:

نشاط معنوی جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‎کند/ 10 تیر آغاز طرح نشاط در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از آغاز طرح نشاط معنوی در 10 تیرماه خبر داد و گفت: این طرح جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‎کند.

نشاط معنوی جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی بیمه می‎کند/ 10 تیر آغاز طرح نشاط در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فر صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی در هشت بقعه متبرکه از فردا شنبه در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان گرگان با حضور گرزین فرماندار گرگان و جمعی از مسئولان رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه تابستان فرصتی برای پیمودن پله‎های ترقی است تصریح کرد: تلاش داریم تا جوانان را با تعالیم قرآنی و برنامه‎های مختلف فرهنگی آشنا کرده تا ضمن برخورداری از سلامت روحی و روانی، آنها را به سمت یک زندگی بانشاط و هدفمند رهنمون کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه سلامت روانی پیش از آنکه مسئله‎ای فردی باشد موضوعی اجتماعی است یادآور شد: در جامعه ناسالم تکامل و پیشرفت وجود ندارد اما جامعه‎ای که سالم است این امکان را فراهم کرده تا افراد قوه تعقل خود را بارور کرده و در سایه آن به خلاقیت و کارآمدی دست یابند.

سلیمانی‎فر خاطر نشان کرد: ایام فراغت فرصتی است که روحیه مسئولیت‎پذیری و خودباوری در جوانان تقویت شود و زمینه‎های مناسب را در پیشرفت و تعالی آنها فراهم کند.

وی سوق دادن نسل جوان به معارف دینی و ارزش‎های اسلامی را از جمله اهداف برگزاری طرح نشاط معنوی عنوان کرد و متذکر شد: با برگزاری کلاس‎های آموزشی، هنری، قرآنی، فرهنگی و نیز پرسش و پاسخ به رفع شبهات دینی، سعی شده تا نیازهای نسل جوان برطرف شود هر چند در این زمینه تلاش بیشتری نیاز است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول