اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر بهداشت خبر داد

رتبه ششم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در میان دانشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت و درمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در میان دانشگاه‌ةای کشور در رتبه ششم قرار دارد.

رتبه ششم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در میان دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد شبستری در دوازهمین دوره طرح معرفت ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در هتل پارس مشهد، اظهار کرد: از شخصی که عضو هیئت علمی است انتظار می‌رود با مقوله معرفت‌شناسی آشنایی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: اشخاصی که در نظام جمهوری اسلامی متخصص می‌شوند و می‌خواهند عضو هیئت علمی شوند برای آنان در این ارتباط اهداف و تعریفاتی وجود دارد که تحقق این اهداف سبب می‌شود تا یک دانشگاه خوب یک کشور را سعادتمند کند.

شبستری با انتقاد از بعضی از هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها ادامه داد: بعضی از اساتید نه از مدل غربی و نه مدل اسلامی پیروی می‌کنند.

وی با اشاره به رتبه ششم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بین دانشگاه‌های کشور تاکید کرد: دانشگاه‌های مختلف در سطح کشور از امکانات غیرقابل وصفی در مقابل این دانشگاه برخوردارند و چنین مقامی برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بسیار قابل توجه است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی معاون پژوهش‌های موسسه امام خمینی(ره) نیز اظهارکرد: درخواست‌های مکرر چندین ساله مخاطبان از این طرح ما را برای برگزاری این طرح بیشتر دلگرم کرده است.

حسینی ادامه داد: از اساتید توقع داریم در ارتباط با نظم و حضور به موقع در کارگاه‌ها دقت داشته باشند زیرا اساتید الگوی دانشجویان هستند، همچنین توقع می‌رود مشارکت‌پذیری در کارگاه‌ها جدی‌تر شود.

وی در ارتباط با پاسخ به هرگونه پرسش مخاطبان گفت: پرسش و پاسخ خط قرمز ندارد و ما حاضریم به هرگونه سئوال پاسخ دهیم.

معاون پژوهش‌های موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های این طرح افزود: خانواده محور بودن این طرح یعنی اعضای هیئت علمی با خانواده‌های خود در این طرح شرکت کردند از جمله ویژگی های این طرح است.

حسینی بحث معرفت دینی، خداشناسی و انسان شناسی را از محورهای اصلی این طرح دانست.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول