اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان قم خبر داد

اعطای وام مسکن به 20 نخبه قمی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان قم از اعطای وام مسکن به بیش از 20 نخبه قمی به منظور رفاه نخبگان خبر داد.

اعطای وام مسکن به 20 نخبه قمی

حسین اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بحث نخبه‌پروری اظهار کرد: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بحث نخبه‌پروری را از طریق دانشگاه‌ها و اداره‌کل آموزش و پرورش پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه 157 نفر از نخبگان قمی زیر پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند گفت: بنیاد ملی نخبگان از نخبگان زیر پوشش حمایت‌های معنوی، مادی و اجتماعی می‌کند.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم خاطر نشان کرد: اگر نخبه پس از ارتقای آموزه‌های دینی و مذهبی از مسیر مذهب، اعتقاد، تدین و ایمان با جامعه ارتباط برقرار کند، در جامعه مؤثرتر بوده و در خدمت تعالی و پیشرفت جامعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در زمینه تقویت باورهای دینی و مذهبی گفت: اعزام به سفر عمره، دیدار با رهبر انقلاب، مراجع تقلید، اعزام به سرزمین‌ها نور، حضور در اعتکاف و برنامه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های معنوی بنیاد ملی نخبگان است.

اخوان با اشاره به حمایت‌های اجتماعی بنیاد ملی نخبگان ابراز داشت: توانمندسازی نخبگان در زمینه ادامه تحصیل و شرکت آنها در همایش‌ها و سمینارهای علمی و بین‌المللی از جمله حمایت‌های اجتماعی بنیاد ملی نخبگان است.

وی با بیان اینکه نخبگان تخصص در زمینه خاص دارند عنوان داشت: اکنون علم به سمت بین‌رشته‌ای بودن در حال حرکت بوده و بنابراین یکی از سیاست‌های بنیاد این است که علاوه بر حوزه تخصصی، برنامه‌های آموزشی دیگر را به نخبگان ارائه دهد.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به بحث نظام وظیفه گفت: پروژه تحقیقاتی برای نخبگان در نظام وظیفه تعریف شده و نخبگان مشمول پس از پایان پروژه تحقیقاتی کارت پایان خدمت می‌گیرند.

وی با اشاره به اعطای وام خرید و ساخت مسکن گفت: وام خرید و ساخت مسکن  به مبلغ 50 میلیون تا 80 میلیون تومان به نخبگان متقاضی اعطا می‌شود و تاکنون بیش از 20 نفر نخبه قمی از این وام‌ها استفاده کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول