اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

جنگ نرم خواص و نخبگان را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: جنگ نرم، همه اقشار و گروه‏های جامعه به ویژه خواص و نخبگان را هدف پیام‏های فرهنگی قرار می‏دهد.

جنگ نرم خواص و نخبگان را هدف گرفته است

احمد احمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در میامی به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسین(ع) و هفته تکریم پاسداران با بیان اینکه ولایت‏مداری و معنویت‏گرایی سرچشمه حیات پاسداری است و باید همواره سرلوحه امور باشد، اظهار داشت:‌ فلسفه نام‏گذاری این روزها، سال‏ها و هفته‏ها، به خاطر مورد توجه قرار دادن یا احترام به آنهاست.

وی افزود: تناسب ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار هم به خاطر پاسداری آن حضرت از دین رسول‏الله و دریغ نکردن از جان و تن و خانواده در راه اسلام است که می‏تواند الگو و سرمشق خوبی برای همه مسلمانان به ویژه پاسداران حریم شرف و دین باشد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: از این رو، حضرت امام خمینی(ره) این روز را به دلیل همین حرکت امام حسین(ع) در پاسداری از دین جدش و احیای فریضه امر به معروف به نام پاسداران نام‏گذاری کردند.

احمدی با اشاره به جنگ نرم و توطئه‏های دشمنان گفت: از آنجایی که جنگ نرم، همه اقشار و گروه‏های جامعه به ویژه خواص و نخبگان را هدف پیام‏های فرهنگی قرار می‏دهد، ‌لازم است تا پاسداران به عنوان خواص جامعه با شناسایی آسیب‏های اجتماعی، فرهنگی، تشکیل و سازماندهی گروه‏های تخصصی، جلسات و همایش‏های بصیرت دینی و رفع شبهات و مسائل روز و هم‌چنین توجه جدی به مقوله تبلیغات و تأثیرات روانی، نقش مؤثری در جبهه‏های جنگ نرم ایفا کنند.

وی تصریح کرد: از دیگر وظایف پاسداران در جنگ نرم، کسب بصیرت و بصیرت‏افزایی بین توده مردم است.

احمدی با اشاره به ویژگی‏ها و مؤلفه‏های پاسداری گفت: ولایت‏مداری و معنویت‏گرایی که سرچشمه‏های حیات پاسداری از آن نشأت گرفته، از مهم‏ترین مشخصه‏های پاسداران است و روحیه جهادی و انقلابی باید در هر پاسداری باشد.

وی تأکید کرد: برای حفظ این ویژگی‏ها باید به سه نکته توجه کنیم که کسب علم و دانش اعم از سازمانی،‌ دینی و حتی تولید علم، داشتن بینش و بصیرت برای تعیین جهت و بهره‏برداری صحیح از دانش است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: دانش بدون بصیرت، راه‏گشا نخواهد بود و در نهایت منش و مرام خاص پاسداران که افزون بر صفات عام بیشتر از دیگران مانند شجاعت، جوان‏مردی، اخلاق، تعهد در یک جمله "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" برازنده آنهاست.

احمدی ضمن اشاره به اجرای برنامه‏های مختلف در سطح حوزه‏های مقاومت بسیج گفت: تمام حوزه‏های مقاومت در سطح شهرستان و بخش‏های تابعه میامی، برنامه‏های فرهنگی مذهبی مختلفی را اجرا می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان میامی افزود: نشست‏های بصیرتی، گردهمایی خانواده‏های پاسداران شاغل و بازنشسته، حضور پاسداران به صورت سازمان‏ یافته در نماز جمعه و فضاسازی از برنامه‏هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول