اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

مسکن محرومان با کمترین دریافتی تحویل داده شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: مسکن محرومان و معلولان با کمترین دریافتی به صورت نقد از مددجویان بهزیستی به آنها واگذار شده است.

مسکن محرومان با کمترین دریافتی تحویل داده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مددجویان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 45 هزار و 422 نفر از خدمات متنوع بهزیستی بهره‌مند هستند که ما در حوزه مسکن به 3 هزار متقاضی ارائه خدمات می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد متقاضی مسکن با برخورداری از تسهیلات بانکی و پرداختی سازمان بهزیستی واحدهای خود را به صورت دو خوابه با 28 میلیون تومان وام و یک خوابه با 20 میلیون تومان وام دریافت کردند و در حالی که قرار بود 12 میلیون تومان متقاضیان مسکن دوخوابه و 8 میلیون تومان واحدهای مسکونی یک خوابه آورده شخصی داشته باشند ما این مبلغ را نیز به صورت بلاعوض از طریق سازمان بهزیستی تامین کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یادآور شد: این افراد بدون ریالی پرداخت اولیه صاحب واحد مسکونی شدند و قرار شده است تسهیلات آنها اقساط ‌بندی شده و به صورت ماهانه وام خود را با کمترین سود و به شکل پلکانی پرداخت کنند.

احمدیان عنوان کرد: با در نظر گرفتن این شرایط و تسهیلات که در سطح کشور بی‌سابقه است تنها صاحبان این واحدها ماهانه 170 هزار تومان اقساط بانکی پرداخت می‌کنند که بعید به نظر می‌رسد از این شرایط ناخرسند باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های مختلف سازمان بهزیستی در سه دهه گذشته اشاره کرد و افزود: به همت شهید فیاض‌بخش و بر اساس اصول 21 و 29 قانون اساسی از ادغام 16 سازمان، انجمن و موسسه در 25 تیرماه سال 59 سازمان بهزیستی شکل گرفت که وظیفه آن حمایت از طبقه محروم جامعه و مدد‌رسانی به آنها بود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: بهزیستی خدمات مختلفی را به گروه هدف خود ارائه می‌کند که این گروه هدف شامل معلولان، نابینایان، ناشنوایان، سالمندان، بیماران روانی مزمن، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان، دختران و زنان بد‌سرپرست و در معرض آسیب،‌ معتادان و ... است.

 

 احمدیان در پایان سخنان خود اظهار داشت: به رغم محدودیت منابع اعتباری ما ارائه خدمات به گروه‌های هدف را در اولویت و اساس کار قرار دادیم و امیدواریم در این زمینه یک حرکت مثبت و رو به جلو را شاهد باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول