اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع):

نهادهای فرهنگی نیروی انتظامی را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اجرای طرح مبارزه با بدحجابی گفت: نهادهای فرهنگی باید با عمل به وظایف فرهنگی خود نیروی انتظامی را یاری کنند.

نهادهای فرهنگی نیروی انتظامی را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده در حاشیه برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه برای خانواده‌های کارکنان سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: خدمت در عرصه فرهنگی در واقع یکی از نیازهای ضروری و اصلی انسان است و همانگونه که انسان برای زنده ماندن نیاز به تغذیه جسمی دارد، در بعد روحی و روانی نیز پرداختن به مسائل فکری و فرهنگی یکی از ضروریات روح و قلب انسان بوده و در واقع پاسخی به ندای حس ششم او و باور به اعتقاد و ارزش‌های دینی و حیات طیبه و حقیقی است.

وی افزود: وجود انسان برگرفته از حواس طبیعی پنج‌گانه است و چنانچه اگر در این حواس ضعفی باشد، به فکر درمان می‌افتد، همینطور پرداختن به بعد حس ششم و امور اعتقادیات و روحانیات و معنویات لازم است.

وی اظهار کرد: حتما باید متولیان فکری و فرهنگی جامعه زمینه لازم را فراهم کنند که انسان این مخلوق اصلی الهی و گل سرسبد آفرینش بهره لازم را در این حوزه حس ششم که ماورای طبیعت است، ببرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی ویژه خانواده سپاه گفت: برگزاری این نمایشگاه به همت مجموعه سپاه، نشانگر عزم مسئولان سپاه برای حضور مؤثر در فضای فرهنگی جامعه است.

وی غرفه‌های ارائه شده در نمایشگاه را حاصل توجه به ضروریات، نوآوری، وسعت خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای و مسائل فرهنگی و تربیتی خانواده‌ها دانست.

ولی‌زاده با اشاره به اجرای طرح امنیت اخلاقی از سوی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی کارش امنیت بخشی است و برقراری نظم عمومی جامعه را به عهده دارد.

وی ادامه داد: کارهای فکری و فرهنگی و تلاش در عرصه فرهنگی یکی از دیگر ماموریت‌های نیروی انتظامی در جامعه است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب تصریح کرد: دیگر مجامعی که عرصه فرهنگ را ماموریت خودشان می‌بینند، مثل وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه، مراکز معنوی و فکری و فرهنگی در نهادها و ارگان‌ها و از جمله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک مجموعه کامل نظامی، عقیدتی فکری و فرهنگی است، همه وظیفه دارند در عرصه فرهنگ و در کنار نیروی انتظامی گام بردارند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول