اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

روابط عمومی کمیته امداد بیشترین تعامل را با رسانه‌ها دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها در این استان باید تولیدکننده خبر باشند، گفت:‌ روابط عمومی کمیته امداد این استان بیشترین تعامل را با رسانه‌ها در مسیر خدمت به محرومان دارد.

روابط عمومی کمیته امداد بیشترین تعامل را با رسانه‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌ترین و مؤثرترین رسانه‌ها در کشور هستند که در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی آن‌ها در مسیر توسعه این استان بودیم.

مسئول اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسالت‌های روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌ها در یک راستا است، افزود: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی نهایت همکاری و کمک را به امدادگران در این استان داشته که امید است این همکاری‌ها برای بهبود خدمات و انعکاس عملکرد نظام به محرومان تداوم و گسترش یابد.

حیدری تاکید کرد: بدون رسانه نمی‌توان به هیچ هدفی در کمیته امداد دست پیدا کرد از همین‌رو روابط عمومی خود را در کنار دیگر رسانه‌ها می‌بیند تا به کمک آن‌ها به اهداف این نهاد مقدس که مهم‌ترین آن‌ها توانمند کردن خانواده‌ها و تحکیم بنیان خانواده است، دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به حجم بالای تعامل و ارتباط کمیته امداد با رسانه‌ها ادامه داد: تهیه و تنظیم حداقل 617 خبر مکتوب و ارسال آن‌ها به روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی تنها نمونه‌ای از فعالیت‌های خبری روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد در سال گذشته است.

* روابط عمومی‌ها باید تولیدکننده خبر باشند

این مسئول در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ارتباطات الکترونیکی از جمله ایمیل را از برنامه‌های اصلی روابط عمومی کمیته امداد خواند و یادآور شد: رسانه‌ها برای تهیه اخبار و رویدادها وقت و انرژی و هزینه زیادی را متقبل می‌شوند که در این ارتباط لازم است روابط عمومی‌ها با انجام وظایف خود تولیدکننده خبر باشند و اخبار سازمان خود را به شکل تنظیم شده در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا بخشی از کار آن‌ها سبک‌تر شود.

حیدری تهیه 48 گزارش مکتوب، 59 مصاحبه مطبوعاتی، 34 آگهی، چهار جوابیه، یک مورد اصلاحیه و 56 اطلاعیه را از دیگر عملکردهای این روابط عمومی در حوزه رسانه خواند.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از کارهایی که انجام شده، جمع‌آوری و تهیه بریده جرایدی است که اخبار این نهاد را درج کرده‌اند، به طوری که در سال گذشته 724 بریده جراید در آلبوم‌های مخصوص ثبت و بایگانی شد.

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی کمیته امداد البته به این موارد ختم نمی‌شود و شاید اوج فعالیت‌های این اداره در ایجاد ارتباط مؤثر با رسانه ملی یعنی صدا و سیما باشد که بر این اساس، انجام 34 مصاحبه تلویزیونی در حوزه‌های اشتغال، مسکن، زکات و جشن‌ها و 62 مصاحبه رادیویی در حوزه‌های مختلف نشان از ارتباط و تعامل سازنده روابط عمومی کمیته امداد با صدا و سیما است.

وی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد در سال گذشته 71 خبر تصویری را جمعا به مدت 267 دقیقه از شبکه استانی دنا پخش کرده است که در نوع خود آمار قابل توجهی است.

هفت برنامه تولیدی برای تلویزیون به مدت 270 دقیقه و 11 برنامه تولیدی برای رادیو از دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای این اداره است که حیدری به آن اشاره کرد.

سخنگوی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: ارتباط روابط عمومی کمیته امداد با صدا و سیما به همین جا ختم نمی‌شود تا جایی که 97 گزارش تلویزیونی و 21 گزارش رادیویی در این بخش و نیز عقد قرارداد برای انجام 40 برنامه رادیویی و تولید 12 گزارش تصویری در سال جدید از کارهایی است که در این روابط عمومی انجام شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 11 تیزر تلویزیونی، 10 کلیپ، پنج مستند و 11 تیزر رادیویی را در حوزه‌های مشارکت مردمی، مسکن، اطعام و اکرام تولید و پخش کرده است.

وی تهیه هزار و 591 عکس خبری و آرشیوی، 71 مورد تصویربرداری، سه کنفرانس خبری، برگزاری یک تور خبرنگاری، 9 زیرنویس تلویزیونی، دو نمایشنامه و اشتراک با روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها را از دیگر اقدامات مهم این روابط عمومی در سال گذشته دانست.

این مسئول در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حوزه تبلیغات و انتشارات نیز، چاپ 41 بنر، 13 پلاکارد، دو بروشور، 28 پوستر، برگزاری 24 همایش، سه نمایشگاه و برگزاری 117 مراسم اداری، ملی و مذهبی، دعوت از 19 مداح، 45 سخنران، 19 قاری و 14 مجری برجسته استانی و کشوری در کارنامه روابط عمومی کمیته امداد دیده می‌شود.

حیدری تصریح کرد: روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اطلاع‌رسانی 87 هزار و 100 پیامک را به مناسبت‌های مختلف با اهداف متفاوت ارسال کرده است.

تهیه 20 آلبوم عکس، 494 پوشش خبری در سایت‌ها، تبلیغات در فضای مجازی و 64 بریده جراید الکترونیکی از دیگر کارهای این اداره در حوزه اطلاع‌رسانی بوده که حیدری به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول