اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا خبر داد

اجرای 15 طرح اوقات فراغت در نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: 15 طرح اوقات فراغت در اداره تبلیغات نکا طی تابستان امسال در حال برگزاری است.

اجرای 15 طرح اوقات فراغت در نکا

حجت الاسلام محمدعلی الیاسی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: با وجود 15 پایگاه اوقات فراغت در نکا حوزه فعالیت طرح اوقات فراغت در اطراف شهر نیز متمرکز شده تا با شناسایی مناطق آسیب‌پذیر برای غنی‌سازی اوقات فراغت تلاش شود.

وی ابراز داشت: در طرح اوقات فراغت تابستان امسال جوانان و نوجوانان در 9 بوستان فرهنگی و شش هسته فرهنگی شرکت می‌کنند.

الیاسی عنوان کرد: از این تعداد سه بوستان فرهنگی در شهر نکا و شش بوستان در روستاها دایر شده که به همت روحانی مستقر برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا ادامه داد: در این کلاس‌ها مباحث احکام، عقاید، معارف، حفظ قرآن و حدیث ارائه می‌شود و استفاده از استخر شنا و اعزام به اردوهای میان دوره‌ای به شهرهای مختلف از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

الیاسی خاطرنشان کرد: جشنواره مطبوعاتی نیز در پایان طرح اوقات فراغت و برای نمایش توانمندی‌های مطبوعاتی کانون‌های مختلف در استان مازندارن برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی متذکر شد: توجه به اوقات فراغت جوانان و برنامه‌ریزی برای این ایام گام موثری برای کمک به رشد، ترقی جوانان منطقه و توسعه جامعه است.

ین مسئول در پایان اذعان داشت: لازم است مربیان و مسئولان پایگاه‌های اوقات فراغت با جذب و مشارکت جوانان به سمت برنامه‌های ایام تابستان زمینه‌ساز شکوفایی استعداد آنها، ایجاد انگیزه و خلاقیت در جوانان شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول