اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان خبر داد

1238 کانون فرهنگی و هنری مساجد اصفهان مجری طرح اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه طرح‌های اوقات فراغت باید با نوآوری و خلاقیت همراه باشد، گفت: 1238 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان مجری این طرح هستند.

1238 کانون فرهنگی و هنری مساجد اصفهان مجری طرح اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کانون فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رمضان‌علی معتمدی اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت، نشست‌های توجیهی کانون‌های معین اوقات فراغت در استان برگزار شده که طی آن کانون‌های معین با برنامه‌ها و طرح‌های اوقات فراغت آشنا شدند.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف و متنوعی در 1238 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان از 10 تیر آغاز می‌شود و تا 15 شهریور سال جاری ادامه دارد.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان فصل تابستان را بهترین فرصت برای جذب هر چه بیشتر قشر جوان جامعه در مساجد دانست و گفت: در راستای تحقق اهداف خود در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان جامعه، ما از ظرفیت مساجد و دستگاه‌های فرهنگی، هنری و دینی استان استفاده کرده‌ایم تا با کم‌ترین بار مالی بهترین خدمات را برای جوانان و نوجوانان استان در مساجد راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح قرآنی تلاوت نور، برگزاری کلاس‌های قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند زبان انگلیسی و کامپیوتر، برگزاری حلقه‌های معرفتی، اجرای طرح مهر بیکران (گسترش مراکز قرائت زیارت آل یاسین)، اجرای طرح نردبان آسمان (فعالیت‌های آموزشی با موضوع نهج‌البلاغه) از ویژه برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان است.

معتمدی برگزاری دوره اندیشه‌های آسمانی، سفیران آسمانی، کارگاه تبلیغی تربیت مربی عفاف و حجاب، تربیت مربی جنگ نرم، تربیت مربی مشاور خانواده، طرح کارآفرینی فرهنگی، مدیریت فرهنگی، سواد رسانه‌ای و طرح منتظران آسمانی را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان دانست.

وی برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی، مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت مطرح کرد و گفت: هم‌زمان با ایام اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در دو مرحله شهرستانی و استانی در هشت بخش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول