اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

امنیت شغلی موجب ارتقای توانمندی کارمندان می‌شود

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: امنیت شغلی به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی به وجود آورنده رضایت شغلی موجب ایجاد انگیزه و ارتقای توانمندی کارکنان دستگاه‌هاست.

امنیت شغلی موجب ارتقای توانمندی کارمندان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه در جمع معاونین، کارشناسان و کارکنان اداره کل بازرسی استان قزوین با تأکید بر اصلاح برخی ساختارها و ارائه راهکارهای منطقی و معقول جهت تأمین امنیت شغلی کارکنان اظهار داشت: توجه لازم به مقوله امنیت و جایگاه شغلی پرسنل از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌ها ترقی، توسعه و بالندگی سازمانی را به دنبال دارد.

وی امنیت شغلی را یکی از دغدغه‌های مهم کارکنان دستگاه‌ها برشمرد و افزود: برخورداری از ثبات شغلی و آموزش کارکنان برای کسب مهارت‌های لازم زمینه برآورده شدن انتظارات تخصصی و اجتماعی و نیز رسیدن به اهداف و چشم انداز سازمانی را فراهم می‌کند.

بازرس کل استان قزوین در ادامه با اشاره به برنامه‌های نظارت و بازرسی در سال جاری ادامه داد: افزایش سرانه برنامه‌ها و ارتقای کمی و کیفی گزارش‌ها از ویژگی‌های شاخص برنامه‌های سال جاری است و بخش بیشتری از برنامه‌ها از بازرسی به سمت نظارت سوق پیدا کرده است.

وی خطاب به کارشناسان و بازرسان گروه‌های 4 گانه نظارت و بازرسی اداره کل گفت: کارشناسان باید با افزایش مشارکت و تعامل، توجه ویژه به حقوق بیت‌المال در بازرسی‌ها، مدیریت زمان و تعیین تکلیف و رسیدگی سریع به پرونده‌های موردی زمینه تحقق مأموریت‌ها و اعتلای تشکیلات سازمانی را فراهم آورند.

یزدان پناه تأکید کرد: باید قدردان فرصتی باشیم که خدای متعال برای تکریم، خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آنان به ما عنایت فرموده، لذا باید در همه حال با سرعت بخشیدن به کارها و جدیت در امور، وظیفه انسانی و اداری خود را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول