اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

مجلس گره اقتصادی و تورم اخیر را باز می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نهم در تلاش است تا به هر نحوه ممکن گره کور تورم و بی‌انضباطی اقتصادی را شناسایی و نسبت به باز شدن آن اقدام عاجل کند.

مجلس گره اقتصادی و تورم اخیر را باز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: گرانی‌های اخیر به شدت مردم را رنج می‌دهد و باید نسبت به مهار آن و تدبیر درست در برطرف کردن این پدیده زشت اقدامات و جهت‌گیری‌های اصلی مشخص شود تا مبادا نارضایتی‌های مردم اسباب مشکلات و معضلات دیگر را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته با دعوت از وزرای اقتصادی تلاش کرد تا با بررسی اوضاع اقتصادی کشورمان راهکارهای اساسی برای مهار تورم را پیدا کند که در این زمینه شایسته است متولیان امر پیگیری خود را برای تحقق وعده‌های داده شده به نمایندگان ملت در موعد مقرر انجام دهند.

برومند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند برخی تحریم‌ها فشار اقتصادی را مضاعف کرده است اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا آثار تحریم‌ها شکسته شده و بیش از این دشمن امیدوار به ناکارآمد کردن نظام اقتصادی ما نشوند.

این مسئول در ادامه سخنان خود رعایت کرامت انسان‌ها را در حوزه خدمات‌رسانی ضروری خواند و ادامه داد:‌ حفظ این حقوق اساسی‌ترین ارزش نظام تکریم ارباب رجوع است که همه موظف هستیم به عنوان مسئول و خدمتگزار اسلامی به مردم اعتماد و اطمینان داشته و حرمت آنها را پاس داریم.

وی خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را از آموزه‌های دینی و ارزشی مورد توجه همه مسئولان توصیف کرد و بیان داشت: استفاده از مشاوران جوان، برقراری فضای رقابتی و خلاقیت از عمده محورهای مدیریت کارآمد است که سبب رشد و تعالی نظام اسلامی و رضایتمندی مردم می‌شود.

به گزارش فارس، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شأن مدیران و مسئولان را شأن خدمت‌رسانی بی‌ادعا به ولی نعمتانشان توصیف کرد و گفت: در عمل به وظایف خود نباید دلسرد و ناامید باشیم و یا بخواهیم برای خوشایندی دیگران تعریف و تمجید بشنویم بلکه بهترین یادگار دوران مدیریت به جای ماندن نام نیک از افراد و رفع بسیاری از نقص‌ها و کوتاهی‌ها است.

برومند در ادامه اضافه کرد: حکومت و مجموعه خدمتگزاران دولتی زمانی می‌توانند ادعای حفظ حرمت و کرامت انسانی داشته باشند که خود در گام اول حرمت مردم را پاس دارند و این حرکت را ارزشمند تلقی کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول