اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نیمه شعبان صورت می‌گیرد

رکاب‌زنی سفیران عشق از کاشان تا جمکران

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی کاروان سفیران عشق کاشان از اعزام چهاردهمین کاروان دوچرخه‌سواری این شهرستان در آستانه نیمه شعبان به مسجد جمکران خبر داد.

رکاب‌زنی سفیران عشق از کاشان تا جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط‌ عمومی کانون امام رضا(ع) سعید علیزاده اظهار داشت: در آستانه میلاد باسعادت امام زمان(عج) کاروان دوچرخه‌سواران امام رضا(ع) این شهرستان با عنوان سفیران عشق مسافت بین کاشان تا مسجد مقدس جمکران را رکاب می‌زنند.

وی ایجاد روحیه نشاط و شادابی از طریق اجرای برنامه‌های ورزشی مذهبی در جامعه، شناسایی بخشی از سیره و زندگی امام زمان(عج) در قالب اجرای برنامه‌های مختلف در طول مسیر حرکت و بزرگداشت جشن عید نیمه شعبان را از اهداف اعزام این کاروان ورزشی به جمکران ذکر کرد.

دبیر اجرایی کاروان سفیران عشق کاشان با اشاره به تبلیغات و اطلاع‌رسانی اعزام این کاروان در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی از حدود یک ماه قبل تصریح کرد: پس از ثبت‌نام تمرینات دوچرخه‌سواران برای آمادگی بیشتر اعزام این کاروان با هماهنگی‌های نیروی مقاومت بسیج کاشان، هلال‌احمر، مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی و ستاد اوقات فراغت این شهرستان انجام شد.

به گفته وی دوچرخه‌سواران حرکت خود را از عصر سه‌شنبه 13 تیرماه با بدرقه مسئولان، خانواده معظم شهدا و مردم از میدان 15 خرداد کاشان شروع و در مرحله اول مسیر این شهرستان تا روستای سن‌سن را رکاب زده و در حسینیه شهدای این روستا اسکان می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم حرکت نیز صبح چهارشنبه از حسینیه سن‌سن به سمت مسجد مقدس جمکران رکاب می‌زنند و پس از رسیدن با استقبال مسئولان و زائران به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند.

علیزاده با اشاره به حضور کاروان دوچرخه‌سواران امام رضا(ع) کاشان در مراسم و برنامه‌های شب نیمه شعبان مسجد جمکران متذکر شد: این کاروان در طول مسیر حرکتش نیز برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی، مسابقه برای ورزشکاران و اهدای هدایا را اجرا می‌کند.

به گفته وی، رکاب‌زنی کاروان سفیران عشق تا مسجد مقدس جمکران به همت کانون دوچرخه‌سواران امام رضا(ع) کاشان و با همکاری ستاد مهدویت، جمعی از نهادهای فرهنگی و گروهی از ورزشکاران بسیجی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول