اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین بار

نمایشگاه صنعت آب و برق در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: سومین نمایشگاه صنعت آب و برق استان اردبیل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه صنعت آب و برق در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه که عصر امروز گشایش یافت آخرین دستاوردهای صنعت آب و برق، مخابرات، تأسیسات زیربنایی، اتوماسیون اداری و فناوری‌های جدید به همت تولیدکنندگان 10 استان کشورمان به نمایش گذاشته شده و تا 17 تیرماه علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

در این مراسم مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل در سخنانی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در ارایه توانمندی‌های جدید به فعالان بخش صنعت آب و برق بسیار مفید اعلام کرد و گفت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تأمین منابع زیرساختی مطمئن به ویژه ارتقای حوزه برق‌رسانی و آبرسانی نیاز داریم که به صورت جدی باید در این حوزه دست به کار شوند.

علیرضا علیزاده افزود: در حال حاضر 100 درصد شهرهای استان و بیش از 99 درصد روستاهای بالای 10 خانوار این استان از امکانات نعمت برق بهره‌مند شده و به صورت مشترکین ثابت از خدمات شرکت برق استان استفاده می‌کنند.

وی با اعلام این‌که ما در توسعه برق‌رسانی با هیچ محدودیت و مشکلی روبه‌رو نیستیم، تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه‌هایی در حوزه صنعت آب و برق می‌توانیم رشد و بالندگی حقیقی را در ایجاد ظرفیت‌های جدید در این حوزه رقم بزنیم.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: تابستان امسال هیچ مشکلی از لحاظ تأمین آب شرب شهرها نخواهیم داشت و با توجه به کاهش میانگین مصرف خانوارهای اردبیلی و افزایش مشترکان بعید به نظر می‌رسد در تأمین آب با مشکلی روبه‌رو باشیم.

عبدالحسین حسن‌زاده با یادآوری این‌که 28 درصد مشترکان پرمصرف آب استان، 60 درصد منابع آبی را مصرف می‌کنند، اضافه کرد: ارایه راهکار و دستگاه‌های مورد نظر برای کاهش و تعدیل مصرف آب در این نمایشگاه می‌تواند مردم را راغب به استفاده از این امکانات برای کم کردن مصرف خود کند.

وی همچنین فرسوده بودن شبکه آب و هدر رفت مصرف آب در مناطق مختلف را یادآور شد و بیان کرد: با همکاری فرمانداری‌ها امسال اعتبارات مناسبی برای نوسازی شبکه‌های آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است.

سومین نمایشگاه صنعت آب و برق استان اردبیل همه روزه از ساعت 16 تا 22 عصر برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول