اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

خدا، انتقام سختی از رژیم آل‌سعود و آل خلیفه خواهد گرفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: خدا، انتقام سختی از رژیم آل سعود که مدعی خادم الشرفین و آل خلیفه است را خواهد گرفت.

خدا، انتقام سختی از رژیم آل‌سعود و آل خلیفه خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت الله 'عبدالله محمدی اصفهانی' در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای ثامن الائمه اظهار کرد: رژیم‌های آل سعود و آل خلیفه در حال بدترین اقدامات علیه حقوق بشر و سرکوب مردم مطلوم و بی دفاع بحرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: ظالمان رژیم آل خلیفه با همدستی نظامیان آل سعود در روز روشن و در مقابل مدعیان حقوق بشر به کشتار مردم بحرین می‌پردازند اما از کوچکترین اقدام برای محکومیت این اقدامات سرباز می‌زنند.

امام جمعه آبادان در ادامه تصریح کرد: رژیم آل سعود و آل خلیفه با همدستی اسراییل دست به دشمنی با مسلمان زده‌اند و مردم مظلوم بحرین و سوریه را به خاک و خون می‌کشند اما ازسوی دیگر کشورهای کفر همچون چین و روسیه به حمایت از مسلمانان آمده‌اند و این مقدمات ظهور حضرت حجت (عج) است.

محمدی اصفهانی گفت: در زندان‌های رژیم آل خلیفه، انقلابیون را به شدت آزار و شکنجه، حتی آزار جنسی می‌دهند و متأسفانه در محافل مختلف دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی از عدم واکنش سازمان های جهانی مدعی حقوق بشر نسبت به حقوق ضایع شده مردم بحرین انتقاد کرد و گفت: خدا، انتقام سختی از رژیم ال سعود که مدعی خادم الشرفین است و آل خلیفه خواهد گرفت.

آیت الله محمدی اصفهانی افزود: رژیم ال خلیفه که مدعی اسلام است، در سیاه چال‌های خود به زنان و مردان انقلابی، فجیع‌ترین شکنجه‌ها را تحمیل می‌کند و برخی از انقلابیون را به شرطی آزاد می‌کنند که به سوریه بروند و آدم کشی راه بیندازند و این همه در راستای منافع رژیم جعلی صهیونیستی است.

خطیب جمعه آبادان در ادامه خطبه‌ها به مانور موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مانور اخیر خود، انواع موشک های کلاسک جدید را به رخ جهانیان کشید.

وی ادامه داد: کشورهای اروپایی و آمریکا در معادلات خود علیه کشورمان به بن بست رسیده‌اند آنان برای ارائه پاسخ مناسب به ایران در تنگنا قرار گرفته اند.

وی اظهار داشت: کشورهای اروپایی و آمریکا با وضع تحریم اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران، درواقع خودزنی کرده‌اند. مسئولان این کشورها نشان دادند چیزی از معادلات سیاسی نمی‌فهمند.

امام جمعه آبادان در ادامه خطبه‌ها همچنین به آغاز هفته بهداشت و غبار روبی مساجد در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:همه مردم مسلمان باید برای غبار روبی مساجد تلاش کنند.

وی همچنین به سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) اشاره کرد و افزود: این روز مصادف با روز کارکنان وزارت اطلاعات است و اینان سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

وی در پایان  به مقام آوری سه دانش آموز آبادانی در مسابقات کشوری اشاره و آنان را افتخارات این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول