اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گناباد:

هدف از اردوهای طرح هجرت تمرین خدمت‌رسانی و مدیریت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گناباد گفت: هدف از اردوهای طرح هجرت آن است که جوانان از محیط ساکن و عادی روزمره خارج شده و در نزدیک‌ترین محل به سکونت خود یا در دورترین نقاط کشور، خدمت‌رسانی و مدیریت را تمرین کنند.

هدف از اردوهای طرح هجرت تمرین خدمت‌رسانی و مدیریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سعید فولادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از اردوهای طرح هجرت آن است که جوانان از محیط ساکن و عادی روزمره خارج شده و در نزدیک‌ترین محل به سکونت خود یا در دورترین نقاط کشور خدمت‌رسانی و مدیریت را تمرین کنند.

وی افزود: در اردوهای طرح هجرت، بسیج سازندگی آن دسته از جوانان 15 تا 30 سال با تخصص‌های متفاوت که خواهان کمک‌رسانی به مناطق محروم و سازندگی کشور بوده و می‌خواهند حضور موثری در سازندگی و آبادانی ایران اسلامی داشته باشند را سازماندهی کرده و برای انجام این امور به مناطق مختلف کشور به ویژه نقاط محروم گسیل می‌دارد.

فولادی تصریح کرد: در راستای اجرای اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج سازندگی و رده‌های تابعه به عنوان مجری طرح‌های عمرانی دولتی محسوب شده و بر این اساس این سازمان مجاز به تبادل توافقنامه یا انعقاد قرارداد با دستگاه‌های دولتی است.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی مجازند در پروژه‌های واگذاری نسبت به تفویض اختیار لازم به بسیج سازندگی اقدام و در جهت تلاش برای محرومیت‌زدایی،عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های کار و تلاش و بهره‌برداری از توانایی‌های آنها و توسعه و بسط فرهنگ سازندگی در بین جوانان اقدام کنند.

وی ادامه داد: کمک به دولت در توسعه سازندگی معنوی و مادی کشور به ویژه طرح‌های عام‌المنفعه و افزایش توان ذهنی و تجربی جوانان داوطلب و بسیجیان از بسترهایی است که دستگاه‌های دولتی مجاز هستند در پروژه‌های واگذاری‌شان از بسیج سازندگی کمک و بهره بگیرند.

فولادی افزود: ایجاد فضای مناسب برای تمرین در فعالیت‌های گروهی و کمک به حل مشکل اشتغال جوانان اعم از دائم و موقت از دیگر بسترهایی است که دستگاه‌های دولتی مجاز هستند در پروژه‌های واگذاری‌شان از بسیج سازندگی کمک و بهره بگیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول