اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف استان البرز خبر داد

آغاز عملیات اجرایی بازسازی بقاع متبرکه در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از آغاز بازسازی بقاع متبرکه در این استان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی بازسازی بقاع متبرکه در البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طرح بازسازی بقاع متبرکه و قبور مطرح امامزادگان (ع) در استان البرز در سال گذشته مطرح بود.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت ما از نظر مالی اجرای این طرح با وجود ضرورت بسیاری که دارد، در سال گذشته به طور کامل انجام نشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: به همین دلیل رایزنی‌هایی را با دستگاه‌های و نهادهای مختلف انجام داده و درخواست داشتیم که این اداره را برای اجرای طرح معنوی فوق همراهی کنند.

بنی‌احمدی ادامه داد: خوشبختانه بخش مهمی از اعتبارات مالی مورد نیاز برای اجرای طرح بازسازی بقاع متبرکه و قبور مطهر امامزادگان (ع) استان البرز فراهم شده و ما نیز عملیات اجرایی این طرح را آغاز کردیم.

بازسازی 3 بقعه متبرکه در جاده چالوس

وی با بیان اینکه در اجرای طرح بازسازی 3 بقعه متبرکه در جاده کرج – چالوس از ابتدای این هفته آغاز شده، گفت: در حال حاضر قبور مطهر امامزاده جعفر(ع)، امامزاده محمد (ع) و بالاخره امامزاده سلیمان (ع) در این جاده مورد مرمت و بازسازی قرار داشته و امیدواریم طرح معنوی فوق در زمان معین شده به پایان برسد.

ضرورت حمایت‌ مردمی از بازسازی بقاع متبرکه البرز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه در اجرای این طرح نیازمند حمایت‌های مردمی هستیم، گفت: مردم ولایت‌‌مدار و مومن استان البرز همواره در کارهای خیر پیشگام بوده و در این حوزه نیز امیدوار به حمایت‌های آنها هستیم.

بنی‌احمدی با تاکید بر اینکه طرح بازسازی و مرمت قبور مطهر امامزادگان (ع) در استان البرز با هدف جذب بیشتر نسل جوان به اماکن مقدس اجرا می‌شود، متذکر شد: انتظار داریم که مسئولان دستگاه‌های اجرایی به همراه مردم مومن و ولایی استان البرز مانند گذشته در این امر معنوی و ارزشی اداره اوقاف را حمایت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع با فراهم شدن شرایط به ویژه بودجه مالی مورد نیاز، تا پایان سال اکثر اماکن مقدس استان البرز را زیر پوشش این طرح معنوی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول