اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات خراسان جنوبی خبر داد

تشکیل 1400 پرونده تخلف در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از تشکیل یک‌هزار و 414 پرونده تخلف طی سه ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.

تشکیل 1400 پرونده تخلف در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامعلی دهقانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: از این تعداد 709 پرونده مختومه اعلام شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال ارزش ریالی محکومیت‌ها نیز 2 میلیارد و 574 میلیون و 286 هزار و 235 ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: از این میزان مبلغ یک‌میلیارد و 775 میلیون و 231 هزار و 841 ریال وصول شده است.

*تشکیل بیش از 3 هزار پرونده تخلف در خراسان جنوبی

دهقانی از تشکیل 3 هزار و 437 پرونده تخلف در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 3 هزار و 359 پرونده مختومه اعلام شده است.

وی ارزش ریالی محکومیت‌ها در سال گذشته را 83 میلیارد و 770 میلیون و 439 هزار و 219 ریال عنوان کرد و افزود: از این تعداد بیش از 7 میلیارد ریال تاکنون وصول شده است.

*تنها 4 شهرستان خراسان جنوبی اداره تعزیرات حکومتی دارند

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر تنها چهار شهرستان نهبندان، قاینات، فردوس و بیرجند دارای اداره تعزیرات حکومتی هستند، گفت: برای مابقی شهرستان‌ها درخواست تأسیس اداره تعزیرات به تهران داده‌ شده اما هنوز هیچ‌گونه اقدامی نشده است.

دهقانی رسیدگی به تمام تخلفات اقتصادی در بخش‌های دولتی و غیردولتی اعم از گرا‌نفروشی، کم‌فروشی و تخلف، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی و پرونده‌های قاچاق را از اهم فعالیت‌های تعزیرات حکومتی عنوان کرد.

وی از تشکیل 497 پرونده قاچاق سوخت خبر داد و تصریح کرد: این میزان سوخت قاچاق تحویل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از زندانی شدن سه نفر نیز براساس تخلفات صورت گرفته از ابتدای امسال خبر داد و گفت: سیاست ما زندان‌زدایی است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پرداخت جریمه افراد را قسطی کنیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول