اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا اعلام کرد

تخصیص اعتبارات ویژه برای جوانان بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از تخصیص اعتبارات ویژه به امور برنامه‌سازی برای جوانان در این شهرستان خبر داد.

تخصیص اعتبارات ویژه برای جوانان بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا جلسه شورای اداری جوانان شهرستان بویین‌زهرا ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا تشکیل شد.

مصطفی شاه‌محمدی در این جلسه با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبارات ویژه برای برنامه‌سازی برای جوانان و نوجوانان در شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری مسئولان ادارات و دستگاه‌های دیگر در این شهرستان بیشترین توجه و حمایت از اقشار جوانان و دانش‌آموزان صورت گرفت که نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیر و بی‌سابقه بوده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی در این شهرستان در راستای اثر بخش کردن برنامه‌های فرهنگی و علمی برای جوانان تصریح کرد: امیدواریم که با کار و دغدغه بیشتر از سوی مدیران اجرایی در شهرستان میزان فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای جوانان و به ویژه دانش‌آموزان در ایام تابستان افزایش قابل توجهی پیدا کند.

وی برپایی دوره‌ها و کلاس‌های توجیهی مختلف برای جوانان و نوجوانان در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را بسیار ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: امروز توجه و حمایت مادی و معنوی مداوم از اقشار پر نشاط و پر تکاپوی جامعه باید در اولویت وظایف و برنامه‌های مسئولان قرار داشته باشد و همه با دغدغه بیشتری به آن اهتمام بورزند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا وجود سرمایه‌های انسانی فراوان و کارآزموده در سطح جامعه را بسیار ارزشمند و مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: لزوم به کارگیری درست و مطلوب از نیرو‌های کار ورزیده و با انگیزه برای فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی موجب توسعه و چرخه اقتصادی قوی در کشور می‌شود.

شاه‌محمدی با ارائه گزارشی کوتاه از روند بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های فرهنگی و ورزشی برای جوانان در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: در حال حاضر در بخش‌های مرکزی، دشتابی، شال، رامند، آبگرم و آوج پروژه‌های متعددی در زمینه‌های گوناگون در حال اتمام و بهره‌برداری است که امیدواریم موجب رشد و ترقی همه جانبه شهرستان شود.

وی در خاتمه با قدردانی از تلاش رسانه‌ها و به ویژه خبرگزاری فارس در انعکاس صحیح و به موقع اخبار و گزارش‌های مربوط به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و صنعتی در بخش‌های شش‌گانه شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: قطعا با تلاش و همت خستگی‌ناپذیر از سوی مردم و مسئولان زمینه رشد و رونق همه جانبه کشور فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول