اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد

تخصیص سهم 25 درصدی استخدام شهرداری‌ها به بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی گفت: 25 درصد سهم استخدام شهرداری‌های آذربایجان‌غربی به خانواده بنیاد شهید و جانبازان تخصیص یافته است.

تخصیص سهم 25 درصدی استخدام شهرداری‌ها به بنیاد شهید

 مهدی داداش‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از 665 هزار نفر که در آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان‌غربی پذیرش خواهند شد، 171 هزار نفر از خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

وی از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی در شهرداری‌ها خبر داد و افزود: نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان با قبولی در این آزمون به نیروهای قراردادی تبدیل وضعیت می‌شوند.

داداش‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر برخی از افراد در شهرداری‌ها مشغول خدمت هستند که شرایط استخدام را ندارند، تصریح کرد: با برگزاری سومین دوره آزمون استخدام شهرداری‌ها، افرادی که حائز شرایط نیستند از شهرداری شهرهای مختلف استان حذف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در سطح تمام شهرداری‌های استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 42 شهرداری در استان آذربایجان‌غربی وجود دارد که تمام این شهرداری‌ها نسبت به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق آزمون اقدام خواهند کرد.

داداش‌زاده با بیان اینکه بر اساس چارت سازمانی جدید و مصوب شهرداری‌های کشور 65 درصد پست‌های اداری به مقاطع کارشناسی و بالاتر اختصاص داده شده است، گفت : این آزمون در راستای ساماندهی نیروی انسانی شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تمام اقدامات لازم با مساعدت‌های مسئولان ارشد ملی و استانی برای برگزاری آزمون انجام شده است و آزمون مذکور تا پایان سال جاری با صدور مجوز از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول