اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور

تخصیص اعتبارات مطمئن ویژگی‌ طرح مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: تخصیص اعتبارات مطمئن یکی از ویژگی‌های مرحله نخست مهر ماندگار است.

تخصیص اعتبارات مطمئن ویژگی‌ طرح مهر ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی‌اکبر محرابیان شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی بررسی طرح‌های مهر ماندگار استان کرمان اظهار داشت: طولانی شدن پروژه‌های عمرانی یکی از نقاط ضعف در حوزه اجراست و با توجه به سفرهای استانی و اجرای برنامه‌های متعدد عمرانی، سرمایه‌گذاری، اجتماعی و فرهنگی تدبیر دولت بر این بود که دولت بعد وقت خود را صرف طرح‌های جدید کند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه مهر ماندگار تمام طرح‌های نیمه تمام باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسند، عنوان کرد: 900 طرح ملی در فاز نخست طرح مهر ماندگار شناسایی شد که تاثیرات زیادی در معیشت و رضایتمندی مردم ایفا می‌کند.

محرابیان تصریح کرد: مرحله دوم طرح مهر ماندگار که ابتدای هفته جاری ابلاغ شد، تعدادی از طرح‌های استانی را که می‌توانیم تمام کنیم در قالب مهر ماندگار استانی تعریف می‌شوند.

وی بیان کرد: تخصیص اعتبارات مطمئن یکی از ویژگی‌های مرحله نخست مهر ماندگار است و همه طرح‌های مهر ماندگار در ماه‌های اخیر در حوزه مالی تحول قابل توجهی داشته‌اند که این تحولات در ماه‌های آینده بیشتر می‌شود.

محرابیان گفت: شش تا هفت منبع تامین مالی برای طرح‌های مهر ماندگار شناسایی شده و تلاش می‌کنیم منابع به موقع تخصیص یابد، چنانکه برای 60 درصد طرح‌ها در ماه‌های اخیر صد درصد تخصیص صادر شده است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول