اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

تکمیل زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های بیرجند است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند ایجاد مراکز ورزشی با امکانات و تجهیزات مجهز و پیشرفته را از مهم‌ترین اولویت‌های ورزشی مرکز استان عنوان کرد.

تکمیل زیرساخت‌های ورزشی از اولویت‌های بیرجند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف اظهار کرد: یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران سراسر کشور به میزبانی بیرجند فرصت خوبی برای معرفی خراسان جنوبی به ویژه شهر بیرجند است.

وی افزود: بیرجند شهری فرهنگی و دانشجویی بوده که نسبت دانشجویی آن به جمعیت شهر قابل توجه است.

فرماندار بیرجند تقویت روحیه رفاقت به جای رقابت و انگیزه لازم در دانشجویان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این المپیاد برشمرد.

قاسم‌زاده نداف ادامه داد: پیشرفت‌های علمی دانشگاه‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین اثرات و فواید برگزاری این‌گونه المپیاد‌ها است که با رشد بیشتر سلامت جسمی و روحی محقق می‌شود.

وی ایجاد مراکز ورزشی با امکانات و تجهیزات مجهز و پیشرفته را از مهم‌ترین اولویت‌های ورزشی مرکز استان خواند و اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای تقویت اماکن ورزشی در مرکز استان خراسان جنوبی صورت گرفته و بسیاری از سوله‌های ورزشی در مراکز دانشگاهی در حال ساخت است.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: تأمین امکانات سخت‌افزاری لازم برای تقویت بنیه ورزشی در دانشگاها ضروری است و باید امکانات سخت افزاری فراهم شود تا دانشجویان، کارمندان و اساتید به این امر تشویق شوند.

قاسم‌زاده نداف با تأکید بر بازدید تیم‌های شرکت‌کننده از آثار تاریخی مرکز خراسان جنوبی تصریح کرد: قلعه پایین شهر، مدرسه شوکتیه، حسینیه، مدرسه نواب و ارگ کلاه فرنگی از آثار جذاب تاریخی بیرجند است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول