اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جوانرود خبر داد

شرکت 6000 هزار جوان و نوجوان جوانرودی در طرح اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار جوانرود گفت: طرح اوقات فراغت شهرستان جوانرود، امسال تابستان در 50 پایگاه با شرکت شش هزار نفر برگزار می‌شود.

شرکت 6000 هزار جوان و نوجوان جوانرودی در طرح اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی قبادی در جلسه بررسی برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان جوانرود که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: طرح اوقات فراغت شهرستان جوانرود، امسال در 50 پایگاه برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان از امکان فراگیری آموزش در 30 رشته مختلف بهره‌مند می‌شوند.

 قبادی افزود: تابستان امسال شش هزار نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان جوانرود زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند.

  وی با تاکید بر اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تصریح کرد: باید برنامه‌های ستاد اوقات فراغت با جهت‌گیری صحیح و سالم و با توجه به نیازهای جوانان و نوجوانان تهیه و تدوین شود تا نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به برنامه‌های دشمن در راستای منحرف کردن جوانان و نوجوانان با طراحی برنامه‌های ضد‌فرهنگی از طریق ماهواره، اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای و... گفت: ایام تابستان فرصت مناسبی برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول