اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر خبر داد

اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی اوقات فراغت در آزادشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر از اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی اوقات فراغت در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علی‎اکبر سایری شامگاه دوشنبه در جمع مردم روحانیون آزادشهر اظهار داشت: شش هسته فرهنگی و 12 بوستان معرفت برنامه‎های ویژه اوقات فراغت این شهرستان در فصل تابستان را پوشش می‎دهند.

وی تصریح کرد: هسته‎های فرهنگی در قالب گروه‎های 30 تا 45 نفری متشکل از جوانان 15 تا 25 سال است که به صورت کارگاهی اداره می‎شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: تهیه یک نشریه 30 صفحه‎ای به منظور شرکت در جشنواره‎ای که در شهریور ماه امسال برگزار می‎شود یکی از برنامه‎های اصلی آنها است.

سایری ادامه داد: در این نشریه موضوعاتی همچون جوان و نماز، جوان حجاب و عفاف، جوان و اینترنت، جوان و مد و جوان و مهدویت در کلاس‎ها و کارگاه‎های آموزشی آنها گنجانده شده است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‎های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان زیر 15 سال هم در قالب 12 بوستان معرفت برنامه‎ریزی شده که 20 روحانی و مبلغ که تعدادی از آنها ساکن شهرستان هستند و تعدادی از قم دعوت به همکاری شده‎اند مدیریت این برنامه‎ها را بر عهده دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر اضافه کرد: برای برگزاری این کلاس‎ها و اجرای برنامه‎های فرهنگی ویژه ایام تابستان جلسات مشترکی با ادارات دیگر مثل فرمانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فنی و حرفه‎ای، سپاه و پایگاه‎های مقاومت، کمیته امداد و بهزیستی برگزار کردیم تا از موازی‎کاری در اجرای برنامه‎ها پرهیز و برنامه‎های جامع و کاملی در بحث اوقات فراغت داشته باشیم.

سایری تصریح کرد: 20 کلاس قرآنی هم در سطح شهرها و روستاهای شهرستان وظیفه آموزش قرآنی کودکان و نوجوانان را در زمینه‎های صوت و لحن، تجوید و روخوانی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در برگزاری جشن‎های اعیاد شعبانیه و هفته جوان هم شرکت‎کنندگان در کلاس‎های اوقات فراغت حضور مستمر و خوبی داشتند انتظار است برنامه‎های خوبی را به ویژه در برگزاری شب‎های قرآنی با نوجوانان و جوانان در ایام ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول