اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه خوشنویسی در زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: آثار خوشنویسی الهام همراز در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان دایر شده است.

نمایشگاه خوشنویسی در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، الهام همراز که آثارش در نمایشگاه ارائه شده است، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 28 اثر نقاشی، خط در این نمایشگاه ارائه و در معرض دید علاقمندان این هنر قرار گرفته است.

وی محتوای آثار ارائه شده در این نمایشگاه خط، نقاشی را آیات قرآن و کلام بزرگان از جمله ائمه اطهار اعلام کرد و افزود: در تابلوهای ارائه شده در نمایشگاه اغلب آیاتی انتخاب شده است که مردم کمتر به آنها توجه می‌کنند.

این هنرمند خطاط زنجانی هدف از انتخاب آیات مورد نظر را فراهم‌کردن زمینه تفکر بر روی این آیات اعلام و تصریح کرد: دیده شدن آثار ارائه شده دیگر هدف برگزاری این نمایشگاه است.

همراز هنر نقاشی، خط را ترکیب خوشنویسی همراه با رنگ و شکل‌دادن به حروف اعلام کرد و افزود: این هنر از گذشته در ایران رواج داشته است.

وی سابقه فعالیت خود را در این رشته دو سال اعلام کرد و گفت: وجود نداشتن مکانی برای ارائه آثار هنرمندان در زنجان از مشکلات این قشر محسوب می‌شود.

این هنرمند افزایش تعداد نگارخانه‌ها در زنجان و دایرشدن اماکن ثابت در کنار آثار تاریخی برای فروش محصولات هنرمندان را از جمله راه‌ کارهای حل مشکل موجود عنوان کرد.

وی ارائه آثار هنرمندان را به نام زنجان موجب شناخته‌شدن هنر و هنرمندان شهر زنجان اعلام کرد.

شایان ذکر است، این نمایشگاه نخستین نمایشگاه آثار نقاشی، خط الهام همراز است و در آن 28 اثر خوشنویسی از آیات قرآن و کلام بزرگان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول