اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به اتهام قاچاق کالا

46 واحد اقتصادی در ساری به تعزیرات معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: 46 واحد اقتصادی ساری با اتهام قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

46 واحد اقتصادی در ساری به تعزیرات معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری،‌ اسماعیل هادی‌نژاد از شناسایی 46 واحد اقتصادی متخلف در سطح شهرستان ساری که کالاهای فاقد کد شبنم عرضه می‌کردند، خبر داد.

وی عنوان کرد: توزیع این نوع از کالاها قاچاق محسوب شده و فروش آنها غیرقانونی است.

هادی‌نژاد تصریح کرد: بازرسان این اداره در قالب گشت‌های مشترک با نمایندگان مجمع امور صنفی، اتحادیه‌های مربوطه و اداره اماکن از ابتدای سال تاکنون بیش از 350 مورد نظارت و بازرسی از واحدهای اقتصادی شهرستان ساری انجام دادند که تعداد 46 واحد متخلف به اتهام قاچاق کالا متخلف شناخته و با تشکیل پرونده به ارزش 223 میلیون ریال برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی گفت: با توجه به مهلت داده شده در خرداد به واحدهایی که در انبارها و یا مغازه‌ها موجودی کالای بدون برچسب طرح شبنم دارند تا در قالب فرم اطلاعات کالا تکمیل کرده و به اداره صنعت، معدن و تجارت تحویل دهند از کالاهای بدون برچسب شبنم و همچنین کالاهایی که در فرم اطلاعات کالایی ارائه شده موجود نباشند قاچاق محسوب شده و تشکیل پرونده می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری این طرح را شامل پنج گروه کالایی عنوان کرد و اذعان داشت: کالاهای وارداتی شامل گوشی تلفن همراه، موتور یخچال، فریزر، کولر گازی، تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی، دوربین، انواع اتو، آبمیوه‌گیری، جارو برقی، لوازم صوتی و تصویری، لپ تاپ، مانیتور، تونر چاپگر، دستگاه فشار خون، دستگاه سنجش قند خون، نوار تست قند خون، دستکش جراحی، ایمپلنت در سایزهای مشخص، انواع سمعک، انواع عطر و ادکلن، اسپری، خوشبوکننده و رنگ مو  جز طرح شبنم محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول