اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بهزیستی کرمانشاه خبر داد

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته بهزیستی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با اعلام برنامه‌های هفته بهزیستی در سال‌جاری گفت: ارائه خدمات فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، مددکاری و مشاوره‌ای در ایام هفته بهزیستی رایگان است.

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته بهزیستی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، عبدالرضا میرزائیان صبح امروز ضمن بیان شعار امسال هفته بهزیستی " توانمند‌سازی با رویکرد حمایت از تولید ملی‌، کار و سرمایه ایرانی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته بهزیستی برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

میرزائیان دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما را مهمترین برنامه هفته بهزیستی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست خبری مهرورزی در فرهنگ‌سرای سالمندان شهید یاری برنامه دیگری است که انجام می‌پذیرد.

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری تجلیل از زنان سرپرست خانوار و موفق و تقدیر از فرزندان آنها‌، برگزاری نشست مشترک با مدیران ارشد استان با حضور معلولان موفق، تجلیل از معلولان موفق و برگزاری جشن خانواده‌های شاد در محل پارک معلم از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی برگزاری جشنواره فرهنگی قرآنی را از برنامه‌های شاخص هفته بهزیستی امسال عنوان کرد و افزود: اهدا گل به معلولان و سالمندان، تقدیر از کارکنان بهزیستی و برگزاری جشن در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان در این هفته انجام می‌پذیرد.

میرزائیان ارائه خدمات فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، مددکاری و مشاوره‌ای را در ایام هفته بهزیستی رایگان اعلام کرد.

مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در این ایام تیم کوهنوردی کارکنان بهزیستی استان کرمانشاه به ارتفاعات فرخشاد صعود می‌کند و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی نیز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این هفته از خیرین استان تقدیر می‌شود و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زیر پوشش بهزیستی اهدا خواهد شد، همچنین از منازل معلولان و مددجویان به منظور دلجویی بازدید به عمل می‌آید.

وی افتتاح گلخانه گل که با مدیریت یک معلول اندام تحتانی اداره می‌شود و برگزاری جشن در فرهنگ‌سرای سالمندان با محوریت سالمندان و با حضور مسئولان استان نیز در قالب برنامه‌های هفته بهزیستی عنوان کرد.

میرزائیان حضور نمادین کارکنان بهزیستی در نماز جمعه 30 تیر‌ماه سال‌جاری و تشریح خدمات بهزیستی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه را به عنوان یک برنامه معنوی دانست و گفت: تیم‌های سیار مددکاری و مشاوره‌ای اورژانس اجتماعی در محل نماز جمعه به نمازگزاران‌، خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول