اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بهزیستی

100 واحد مسکونی توسط بهزیستی زنجان افتتاح است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی استان زنجان همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی (25 تا 31 تیرماه) بیش از 100 واحد مسکونی مددجویی را افتتاح خواهد کرد.

100 واحد مسکونی توسط بهزیستی زنجان افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، عباسعلی خلدی گفت: برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت هفته بهزیستی در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت مسکن مددجویی به عنوان یکی از نیازهای اصلی این قشر افزود: در طول هفته بهزیستی 122 واحد مسکونی مددجویی در شهرستانهای خدابنده، طارم، ابهر، ماهنشان و زنجان افتتاح و به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

وی توانمندسازی مددجویان را از مهم‌ترین سیاست‌های بهزیستی برشمرد و ابراز داشت: نمایشگاه صنایع دستی مددجویان، افتتاح گروه همیار خیاطی، افتتاح باغ گیاهان دارویی، افتتاح گروه همیار آژانس بانوان و مرکز تولید قارچ خوراکی از جمله افتتاح‌های این هفته است که موجب بهبود وضعیت زنان سرپرست خانوار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ارائه خدمات رایگان در این هفته در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: عموم مردم در این هفته می‌توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی از خدمات بینائی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و مشاوره به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

وی اعزام مددجویان به مشهد مقدس و سفر زیارتی قم در راستای افزایش نشاط و شادابی جامعه هدف بهزیستی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و خاطرنشان کرد: در این هفته از معلولین موفق، زنان سرپرست خانوار و گروه‌های همیار مستقل‌شده خیرین و کارکنان نمونه تجلیل خواهد شد.

خلدی برگزاری برنامه‌های مذهبی، گلباران مزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌ها و دیدار مددجویان با فرمانداران شهرستان‌ها را از سایر برنامه‌های قابل اجرا در هفته بهزیستی عنوان کرد.

شایان ذکر است، برگزاری هفته بهزیستی با شعار توانمندسازی با رویکرد حمایت از تولید کار و سرمایه ایرانی تلاش خواهد کرد خدمات تخصصی و حمایتی این سازمان را معرفی کنند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول