اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین اهدای عضو در ورامین

اهدای عضو نوجوان ورامینی به 5 نفر جان دوباره بخشید

خبرگزاری فارس: اهدای عضو زینب نصیری نوجوان ورامینی به پنج نفر جان دوباره بخشید.

اهدای عضو نوجوان ورامینی به 5 نفر جان دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دایی زینب نصیری اهداکننده عضو گفت: زینب 15 ساله در روز نیمه شعبان بر اثر تصادف به شدت آسیب دید، ما وی را به سرعت به بیمارستان 15 خرداد ورامین منتقل کردیم.

علی یوسفی ادامه داد: در بیمارستان 15 خرداد اصرارهای فراوانی کردیم که اجازه دهند زینب را به تهران منتقل کنیم تا شاید امیدی برای زنده ماندن وی باشد اما اجازه انتقال به ما داده نشد، تا اینکه سرانجام شنبه در حالی که تنها چند درصد امید برای زنده ماندن وی داشتیم، اجازه انتقال به تهران صادر شد.

وی تصریح کرد: یکشنبه بیمارستان تهران به پدر و مادر زینب اعلام کرد که دیگر هیچ امیدی به زنده ماندن وی نیست و مرگ مغزی شده است، آنها پیشنهاد دادند که اعضای زینب را اهدا کنیم و ما زمانی که دیدیم با این اهدای عضو می‌توانیم جان پنج نفر دیگر را نجات دهیم با این کار موافقت کردیم.

علی یوسفی افزود: اعضایی مانند قلب، کلیه، کبد و ... در مجموع پنج عضو حیاتی زینب اهدا شد و زینب که بودنش همواره کمک به دیگران، کمک به والدین و همنوعانش بود در زمان مرگ خود نیز به همنوعان خود خدمت کرد، زینب‌وار آمد، زینب‌وار زیست و زینب‌وار زندگی را وداع گفت، قلب زینب هنوز در حال تپیدن است، کلیه‌هایش کار می‌کنند، زینب ما نمرده است بلکه الان به جای یک زینب پنج زینب داریم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول