اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک عنوان کرد

تجهیز بیمارستان از طرح‌های ماندگار دولت در بستک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: دو طرح تجهیز بیمارستان و انتقال آب از چارک به بستک از جمله طرح‌های ماندگار دولت برای اهالی این شهرستان است.

تجهیز بیمارستان از طرح‌های ماندگار دولت در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شرق مرکز استان هرمزگان، فلکناز دهقانی پیش از ظهر امروز در نشستی پیرامون تشریح طرح‌های ماندگار در این شهرستان اظهار داشت: طرح مهر ماندگار از جلوه‌های مهم خدمت‌رسانی و از طرح‌های ابتکاری دولت خدمتگزار در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور است.

وی با اشاره به اهداف دولت در این نام‌گذاری اضافه کرد: دولت در این طرح سعی می‌کند تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام و زیربنایی کشور را تا پایان دولت دهم آماده و به بهره‌برداری برساند و بستر را برای خدمت‌رسانی بهتر دولت بعدی فراهم کند.

سرپرست فرمانداری بستک گفت: در شهرستان بستک طرح‌های تکمیل و تجهیز بیمارستان و طرح انتقال آب از چارک به بستک در طرح مهر ماندگار قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری و تکمیل این پروژه‌ها غبار محرومیت از چهره منطقه زدوده شده و بستر برای سرمایه‌گذاری و توسعه پرشتاب فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: در این طرح، دولت با عزم جدی و راسخ و روحیه بسیجی و جهادی وارد صحنه شده و با اختصاص اعتبارات بسیار خوب، مشکلات و موانع اجرای پروژه‌های کلان کشور را شناسایی کرده و در راستای رفع آنها در حال اقدام است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بستک با اعلام اینکه دولت با اجرای پروژه مهر ماندگار، شعار عدالت‌محوری خود را به اثبات رساند به مدیران تأکید کرد: همت و تلاش خود را مضاعف کنند تا این پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

دهقانی در ادامه سخنان خود هم‌چنین با بیان اینکه طی دولت‌های نهم و دهم پروژه‌های متعددی در شهرستان بستک به بهره‌برداری رسیده است، افزود: باید در این راستا قدردان تلاش‌های دولت بود چرا که معتقدیم تنها ظرف چند سال به اندازه سال‌ها در این شهرستان به ویژه در امور زیربنایی کار شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت عدالت‌محور با توجه و تمرکز بر روی رفع محرومیت‌ها و توسعه مناطق دورافتاده و محروم، توانسته است در بسیاری از روستاها و مناطق تغییراتی بنیادی را به سمت توسعه و رفاه هر چه بییشتر ایجاد کند که این امر در نوع خود بسیار ارزنده و در خور توجه است.

دهقانی اضافه کرد: طبق وعده‌های دولت امیدواریم تا پایان دولت دهم تمام پروژه‌های کلید خورده توسط این دولت در شهرستان به بهر‌ه‌برداری برسد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول