اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه نیازمند تلاش همگانی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: اشاعه فرهنگ ناب و ارزشمند قرآنی در سطح جامعه نیازمند تلاش و دغدغه همگانی است.

اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه نیازمند تلاش همگانی است

حجت‌الاسلام مهدی عباسی در حاشیه بازدید از مؤسسه قرآنی نور‌الثقلین بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه امروز اشاعه فرهنگ ارزنده قرآن کریم در سراسر جهان وظیفه آحاد گسترده مسلمانان و به‌ویژه شیعیان است، اظهار کرد: همه باید با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر خود سبب این شوند که آموزه‌های قرآن کریم و دین مبین اسلام به بهترین شکل ممکن در میان ملت‌های دربند و ستم‌دیده در جهان گسترش یافته و همگان با تعالیم این دین الهی آشنا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: وظیفه بسیار مهم و غیر قابل انکار جوانان در جوامع اسلامی این است که با همت و توان مضاعف خود سبب احیای فرایض دینی در نظام‌ها و نیز حکومت‌های خود شده و به اندازه خویش در مسیر سربلندی اسلام عزیز گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان در طول 2 سال گذشته فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی را در عرصه خدمات فرهنگی و دینی انجام داد‌ه و موجب رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر شهروندان و به‌ویژه جوانان و دانش‌آموزان از این برنامه‌ها شده‌اند، عنوان کرد: اگر تمام زمینه‌ها از سوی مسئولان و به‌ویژه متولیان قرآنی در جامعه برای اشاعه فرهنگ اسلامی فراهم باشد، قطعا می‌توان طرح‌ها و ایده‌های بسیار ناب و ارزشمند را در سطح کلان کشوری برای مردم و به‌ویژه دانشجویان به مرحله اجرا در آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به برپایی مستمر محافل دینی در مساجد و کانون‌های فرهنگی این شهرستان در طول سال تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در دو ماهه گذشته صورت گرفته و همچنین با دیدار‌های انجام شده با روحانیون و مبلغان علوم دینی قرار است، برنامه‌های متنوعی طی ماه‌های جاری در بخش‌های مرکزی، دشتابی، رامند و شال برگزاری شود که پیش‌بینی شده با استقبال بسیار زیاد مردم روبه‌رو شود.

عباسی نشر و توزیع ویژه‌‌نامه‌های فرهنگی و مذهبی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در طول سال انجام می‌گیرد و یادآور شد: اگر از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف فرهنگی استفاده کنیم، قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد برپایی کامل جامعه‌ای بانشاط و توسعه‌یافته‌تر در عرصه دینی هستیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول