اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی:

دشمن برای تضعیف عفاف و حجاب پاتک می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: عفاف و حجاب بنیان خانواده را مستحکم می‌کند و دشمن برای تضعیف بنیان خانواده به ارزش‌های عفاف و حجاب پاتک می‌زند.

دشمن برای تضعیف عفاف و حجاب پاتک می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، معصومه‌سادات جلیلی‌حسینی صبح امروز در همایش عفاف و حجاب در بشرویه اظهار کرد: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی سر‌افراز بیرون آمده و شهدای زیادی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: رزمندگان برای دفاع از کشور، حیثیت و آبرو به جبهه‌ها شتافتند و امروزه ما باید برای پاسداشت خون شهدا، با رعایت عفاف و حجاب در جامعه، ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

مدیرکل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه بانوان قبل از انقلاب و بعد از پیروزی جمهوری اسلامی ایران نقش موثری داشته‌اند، افزود: در وصیت‌نامه شهدا نیز آمده که حجاب زن کوبنده‌تر از خون شهدا است.

 

حجاب امری فطری است

جلیلی حسینی حجاب را امری فطری دانست و گفت: عفت در وجود انسان گنجانده شده است و در تمام ادیان حجاب به‌گونه‌ای وجود دارد و اندیشمندان، پاپ، اسقف و تمام مذهبی‌ها به مبحث عفاف و حجاب پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن با انواع دسیسه‌ها برای لطمه به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد شد اما هر بار به شکست انجامید و اینک با تدارک جنگ نرم و با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای یهودی ادعای روشنفکری را دارد تا بر ارزش‌ها و اعتقادات مردم مسلمان ایران چیره شود.

 

زن باید حضوری شایسته در اجتماع داشته باشد

مدیرکل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه حجاب بانوان ملت ایران الگوی بیداری اسلامی است، افزود: تمام حرکات یک زن باید با عفت و حجاب باشد و در نگاه، رفتار، گفتار و عمل نمونه زن مسلمان باشد.

جلیلی حسینی تصریح کرد: اگر حجاب در جامعه ترویج یابد از نظر اقتصادی، فرهنگی و سیاسی وابستگی به بیگانگان کم می‌شود.

وی یادآور شد: ارزش‌ها را باید آنگونه که باید و شاید در جامعه نهادینه کنیم چرا که با ترویج مدگرایی، جامعه دستخوش تبلیغات غرب قرار می‌گیرد و بر فرهنگ و به ویژه اقتصاد کشور ضربه وارد می‌شود.

مدیرکل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: اسلام حضور زن را در جامعه نفی نمی‌کند بلکه تاکید کرده که زن باید حضوری شایسته در اجتماع همراه با عفاف و حجاب داشته باشد.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول