اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

آسیب‌های بدحجابی در جامعه غیرقابل جبران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: در برخی موارد آسیب‌هایی که از بدحجابی و عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه بروز می‌کند، غیرقابل جبران برای بانوان است.

آسیب‌های بدحجابی در جامعه غیرقابل جبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی چهارشنبه شب در همایش حجاب و عفاف، اظهار کرد: حجاب و عفاف فقط شامل بانوان جامعه نمی‌شود بلکه ضروری است، مردان جامعه نیز این مقوله را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف، گوهر و ارزشی است که باید از سوی همه افراد جامعه مورد توجه قرار گیرد، افزود: هر مسلمانی باید حجاب و عفاف را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یادآور شد: قرآن کریم اساس خلقت و آفرینش را بر دوش مرد و زن قرار داده و هر دو را به یک اندازه در امور زندگی موثر می‌داند.

وی با بیان اینکه در بعد ارزشی هر فردی که به خدا ایمان داشته و عمل صالح انجام دهد خداوند متعال به او حیات طیبه عطا می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ در بعد فیزیکی نیز زن بر مرد برتری نداشته و هر دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

آیت‌الله خاتمی حجاب و عفاف را تجلی حیا دانست و افزود: بی‌حجابی نشان از جلب توجه برخی افراد جامعه دارد.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی به معنای نداشتن ثبات شخصیت و ایمان است، یادآور شد: علم امروز ثابت کرده است که نگاه گناه آلود، از سوی برخی افراد بیمار دل در جامعه بروز می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در برخی موارد آسیب‌هایی که از بدحجابی و عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه بروز می‌کند، غیرقابل جبران برای بانوان است.

وی با بیان اینکه برخی آسیب‌های بدحجابی در جامعه غیرقابل جبران است، افزود: رعایت حجاب و عفاف در جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به رابطه مستقیم بین عفت و قناعت تصریح کرد: افراد پاکدامن قانع‌تر از دیگر افراد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه امام علی (ع) قناعت هموزن پاکدامنی است، یادآور شد: افراد پاک دامن و قانع باید خود را به خوبی شناخته و به شناخت خداوند متعال نزدیک شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: افراد پاک‌دامن همواره سالمتر بوده و کمتر آسیب می‌بینند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول