اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز عفاف و حجاب

بانوان آملی راهپیمایی عفاف و حجاب برپا کردند

خبرگزاری فارس: بانوان محجبه شهرستان آمل در روز عفاف و حجاب خواستار گسترش و رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در این شهرستان شدند.

بانوان آملی راهپیمایی عفاف و حجاب برپا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عصر امروز در راهپیمایی بانوان آملی که از میدان 17 شهریور تا میدان قائم این شهرستان در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر آمل صورت گرفت، بانوان این شهرستان خواستار حضور پررنگ بانوان با حجاب اسلامی در جامعه شدند.

این بانوان که پلاکاردهایی در حمایت از فرهنگ اصیل اسلامی در توصیه به حجاب اسلامی داشتند، حمایت خود از اجرای طرح‌های عفاف و حجاب در کشور را اعلام کردند.

فرماندار آمل در این مراسم با اشاره به اینکه مبانی حجاب و عفاف برخاسته از حقایق دین است، گفت: رعایت حجاب و عفاف در جامعه از خواسته‌هایی بود برای آن فرزندان ایران به شهادت رسیدند.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه پایه‌های انقلاب اسلامی بر مبنای عفاف و حجاب در جامعه بنا شده است، تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده با گسترش فرهنگ ابتذال نقطه قوت و خواسته اصلی جامعه اسلامی ایرانی را به انحراف بکشاند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌های ایرانی همواره بر اصول و عقاید اسلامی خود استوار خواهند بود، یادآور شد: آنچه برای ایران و خانواده‌های ایرانی اسلامی اهمیت دارد برپایی اسلام در تمام حرکات و رفتارهای جامعه است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه تمامی خواسته‌های جامعه ایستادگی و تاسی بر فرهنگ‌های عاشورایی است، گفت: دشمن همواره می‌کوشد بصیرت را از جوانان ایرانی بگیرد اما این جوانان هوشیارتر از همه دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه متولیان فرهنگی در جامعه باید تمامی تلاش خود را برای برپایی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به کار گیرند، یادآور شد: حجاب و عفاف ثمره خون شهیدان است.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری در حمایت از عفاف و حجاب در کشور قرائت شد.

انتهای ‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول