اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ارشاد البرز خواستار شد:

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برنامه‌ها و طرح‌های دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در این استان باید به صورت واحد و هماهنگ اجرا شود.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در البرز

مجتبی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند، تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب به اصول و ارزش‌های ملت ایران به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید همه توان فرهنگی و هنری کشور برای مقابله با تهدیدها و تهاجم فرهنگی دشمن بسیج شود و تنها در این صورت است که می‌توانیم از اصول و آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب حراست کنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه چندین دستگاه در کشور وظائف فرهنگی و هنری بر عهده دارند، گفت: عملکرد همه این نهادها ارزشمند است و می‌دانیم که مدیران و کارکنان آنها با ایمان و با نیت خیر فعالیت‌هایی را در چارچوب وظائف و اختیارات خود انجام می‌دهند.

ابراهیمی تاکید کرد: تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی امور فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن لازم و ضروری است و وزارت ارشاد و ادارات کل استانی در حد توان و مقدورات از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها حمایت کرده و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

نباید در حوزه فرهنگی موازی‌کاری کرد

وی متذکر شد: اما در این مسیر باید به یک نکته مهم توجه داشت و آنهم این است که نباید در مسائل مختلف به ویژه موضوعات فرهنگی موازی کاری انجام شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد: موازی‌کاری در این بخش ضمن از به هدر دادن نیروها و توان کشور، در بسیاری از موارد نتیجه‌ بخش هم نخواهد بود.

ابراهیمی تاکید کرد: بنابراین لازم است که طرح‌ها و برنامه‌هایی که توسط دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در استان البرز انجام می‌شود، از یک چارچوب واحد و مسنجم برخوردار بوده تا اثر بخشی بهتری داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع در این مسیر وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز آمادگی همکاری و تعامل با همه دستگاه‌های متولی این امور را داشته در گذشته نیز نشان داده‌ایم که حوزه فرهنگ از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول