اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دنا:

برخی پوشش‌های امروزی در تضاد با دستورات قرآن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دنا برخی لباس‌هایی که امروز بعضی از زنان و دختران و جوانان ما می‌پوشند را خلاف شرع و دستورات قرآن دانست و گفت: در هر جامعه‌ای که دشمن بخواهد با دین درافتد راه بی‌بندوباری را باز می‌کند.

برخی پوشش‌های امروزی در تضاد با دستورات قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دنا ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، بیان کرد: کسی که تقوایش بیشتر است نزد خدا عزیزتر و محبوب‌تر است.

وی در رابطه با جریان‌های نفاق که در عصر امام زمان (عج) به وجود آمده است، به فرقه ضاله بابیت و بهائیت اشاره کرد و گفت: سید علی‌محمد باب مدعی ظهور امام دوازدهم شد و عده‌ای دور وی حلقه زدند و باب شناخت امام زمان و رسیدن به آن امام را از طریق وی دانستند.

وی بیان داشت: باب در جایی خودش را علم خدا دانست و خودش را امام زمان دانست لذا توانست با وعده و فریب مردم را دور خود جمع کند و فرقه ضاله بهائیت را به وجود آورد.

امام جمعه دنا در زمینه حجاب و عفاف هم گفت: حجاب مختص زنان نیست متعلق به زن و مرد و هر دو جنس است و امروز بر حسب تکلیف باید نسبت به حجاب و عفاف با جدیت بیشتری وارد صحنه شویم.

وی ادامه داد: از اهداف مردم‌سالاری این است که از زنان ما التذاذ ببرند بعضی‌ها راه پیشرفت این کشور را در گذشتن از فرهنگ غرب دانستند و گفتند اگر پیشرفتی می‌خواهیم باید پوشش غرب را الگو قرار دهیم.

قاسم‌زاده افزود: لباس‌های امروزی که بعضی از زنان و دختران و جوانان می‌پوشند مد نظر اسلام نیست و رهبر فرزانه فرموده‌اند در هر جامعه‌ای که دشمن می‌خواهد با دین بجنگد راه بی‌بندوباری را باز می‌کند.

وی تصریح کرد: در جریان کشف حجاب ما شهید و شهیده زیادی برای دفاع از غیرت و دفاع از حجاب تقدیم کردیم و اکنون مسئولین باید در مسئله حجاب حساسیت داشته باشند.

امام جمعه دنا عنوان کرد: مراکز علمی و حوزوی و صدا و سیما باید به بحث حجاب توجه بیشتری داشته باشند و برای ترویج نماز و دین و حجاب باید هزینه کنیم.

وی به سالروز تشکیل شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان جایگاه ویژه‌ای دارد و مصوبات مجلس و صیانت از حقوق مردم از نظر این شورا می‌گذرد.

خطیب جمعه دنا عنوان کرد: نظارت بر انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری و مراجعه به آرای عمومی و همه‌پرسی بر عهده این شورا است رمز امتیاز ما نظارت شورای نگهبان و حقوقدان این شورا بر مصوبات مجلس است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول