اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه‌های فرهنگ شهرداری کرمان خبر داد

برپایی نمایشگاه حجاب در خانه فرهنگ بهشت کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه‌های فرهنگ شهرداری کرمان گفت: سومین نمایشگاه «حجاب وعفاف» هفته آینده در خانه فرهنگ بهشت شهرداری کرمان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه حجاب در خانه فرهنگ بهشت کرمان

حمید اسدی امروز در گفت‌وکو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به ضرورت حفظ حجاب اظهار داشت: باید برای گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در بین نسل جوان تلاش کنیم.

وی آشنایی نوجوانان و جوانان با اهمیت و ضرورت مسئله حجاب و جایگاه آن در اسلام را ضروری دانست.

اسدی افزود: نمایشگاه حجاب و عفاف طی هفته آینده در خانه فرهنگ بهشت شهرداری کرمان برپا می‌شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را نهادینه کردن حجاب و عفاف در بین جوانان و معرفی الگوهای مناسب حجاب عنوان  و تصریح کرد: در این نمایشگاه لوازم حجاب و محصولات فرهنگی به علاقمندان عرضه می‌شود.

اسدی ابراز داشت: همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی نقاشی و خطاطی، ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه حجاب و ایستگاه سرگرمی ویژه کودکان از دیگر برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

مسئول خانه‌های فرهنگ شهرداری کرمان از برپایی نشست‌های مشاوره‌ای همراه با آموزش مهارت‌های زندگی در خانه فرهنگ بهشت خبر داد.

اسدی با اشاره به ضرورت فراگیری مهارت‌های زندگی گفت: مهارت‌های زندگی فرد را برای روبه‌رو شدن با مسایل و مشکلات زندگی و افزایش توانایی‌های فردی و اجتماعی آماده می‌کند.

وی افزود: در این راستا به منظور ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و ارائه راهکارهای لازم برای بهتر زیستن نشست‌های مشاوره‌ای درباره آموزش مهارت‌های زندگی برای علاقمندان در این خانه فرهنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها به صورت هفتگی و با حضور کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان کرمان برگزار می‌شود، افزود: در این نشست‌ها آموزش‌هایی در زمینه ارتقا توانایی خودآگاهی، تفکر خلاق، حل مسئله، برقراری روابط بین فردی سازگارانه و روش‌های کنترل استرس و هیجانات و ایجاد تعامل و ارتباطات بین فردی ارائه می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد :این نشست‌ها به صورت رایگان برای علاقمندان خانه فرهنگ بهشت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، نشست‌های مشاوره‌ای در روزهای سه‌شنبه هر هفته ساعت 16 و30 دقیقه در خانه فرهنگ بهشت شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول