اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان:

2هزار و 500 مسجد در خوزستان غبارروبی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از غبارروبی بیش از 2 هزار و 500 مسجد در سطح استان خوزستان خبر داد.

2هزار و 500 مسجد در خوزستان غبارروبی می‌شوند

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در سال‌جاری غبارروبی مساجد به دلیل نزدیکی به ماه مبارک رمضان در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان قرارگرفته است .

وی افزود: در شرایط کنونی بیش از 2 هزار و 500 مسجد فعال در خوزستان وجود دارد که غبارروبی این مساجد در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به سنت غبار روبی مساجد در روزهای پایانی ماه مبارک شعبان تأکید کرد: سنت غبارروبی مساجد نشان از آمادگی معنوی برای حضور در ماه ضیافت خداست و در این باره تلاش شده است که از مساجد تأثیرگذار و فعال در ماه مبارک رمضان این کار آغاز شود.

سروستانی با تأکید بر اینکه مسجد جایگاه اصلی رمضان است، خاطر نشان کرد: مسجد جایگاه نخست رمضان است و تعبد و بندگی در خانه‌خدا و در ماه خدا فضیلت بسیار زیادی دارد و به این دلیل در تلاش هستیم تا جایگاه مهمانی خدا از بهترین شرایط برای ماه ضیافت خدا برخوردار باشد.

وی تأکید کرد: حضور مردم همانند سال‌های گذشته در امور غبارروبی مساجد و مکان‌های تأثیرگذار در ماه مبارک رمضان بسیار فعال خواهد بود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول