اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس شاخص‌های برنامه‌ریزی راهبردی

ثبت احوال هرمزگان برتر کشوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ثبت احوال هرمزگان گفت: موفق به کسب رتبه نخست کشوری سازمان ثبت احوال در سه ماه نخست سال شدیم.

ثبت احوال هرمزگان برتر کشوری شد

مهدی عسکری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: ثبت احوال همواره به عنوان یکی از دستگا‌ه‌های مهم در عرصه اداری و اجتماعی کشور مطرح بوده است و در همین راستا هر چه کشورها توسعه یافته‌تر می‌شود ثبت موارد حیاتی و مربوطه که بر عهده ثبت احوال است، محسوس‌تر می‌شود.

وی با اشاره به مواردی مانند ثبت تولدها و مرگ و میر اضافه کرد: با فرهنگ‌سازی صورت گرفته طی ماه‌های گذشته در هرمزگان، ثبت آمار مذکور به روز‌تر شده است که این امر می‌تواند به عنوان یک اصل مهم در توسعه ثبت احوال استان نیز به شمار آید.

مدیر‌کل ثبت احوال هرمزگان همچنین به نقش اداره در کمک به طرح‌هایی همانند طرح هدفمندسازی و دیگر طرح‌های مهم کشوری اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت که بخش اعظمی از امور مربوطه توسط این اداره در سراسر کشور تامین می‌شود.

عسکری‌‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان در جدیدترین ارزیابی این سازمان در کل کشور به رتبه نخست دست یافته است.

به گفته وی، بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد برنامه‌ریزی راهبردی سازمان ثبت احوال کشور در سه ماه نخست سال 91، اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان به عنوان اداره کل برتر نائل شده است.

مدیر‌کل ثبت احوال هرمزگان اضافه کرد: به همین منظور در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال کشور که در مشهد برگزار شد، ناظمی اردکانی معاون وزیر کشور و رئیس این سازمان لوح تقدیر ویژه را به مدیریت ثبت احوال هرمزگان اهدا کرده است.

این مسئول با بیان اینکه کسب این موفقیت ریشه در زحمات تمامی کارکنان ثبت احوال استان در مرکز و شهرستان‌ها دارد، از تلاش‌های پرسنل این سازمان در استان هرمزگان تقدیر کرد.

عسکری‌زاده در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه به دلیل شرایط ویژه جغرافیای استان هرمزگان، پوشش صد در‌صدی و کامل نهادهایی همانند ثبت احوال در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور پرهزینه‌تر از سایر مناطق است، افزود: یکی از اولویت‌های مهم و اساسی ثبت احوال هرمزگان جامع‌تر‌سازی فعالیت‌های ثبت احوال در تمامی نقاط استان است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول