اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی خبر داد

توزیع داروی زنبور عسل بین زنبورداران خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: به زودی داروی زنبور عسل تامین و بین زنبورداران استان توزیع می‌شود.

توزیع داروی زنبور عسل بین زنبورداران خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی، محمدعلی رضایی در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از تامین و توزیع داروی زنبور عسل بین زنبورداران استان در تابستان امسال خبر داد.

وی اظهار کرد: طبق سنوات گذشته به منظور مبارزه با بیماری‌های زنبور عسل در کندوهای پرورش و در راستای افزایش تولید عسل، داروی مورد نیاز زنبورداران تأمین و به صورت رایگان توزیع می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به درخواست دامداران استان برای تأمین واکسن آنتروتوکسمی افزود: واکسن مذکور تامین و طی هفته جاری به شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

رضایی عملکرد دامپزشکی خراسان جنوبی را طی امسال در حوزه‌های گوناگون مطلوب ارزیابی و حرکت مجموعه دامپزشکی را رو به جلو توصیف کرد.

معاون فنی دامپزشکی خراسان جنوبی نیز گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی نقش مؤثری در کنترل بیماری‌های قابل انتقال به انسان دارد.

محمود قربان‌زاده با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف به بهره‌برداران به تشریح اقدامات دامپزشکی استان در مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام پرداخت و به برگزاری سه کارگاه آموزشی با همکاری مراکز بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و سرایان اشاره کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول