اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر در مشهد

مسابقات قرآن کریم منطقه چهار کشوری نیروی انتظامی پایان یافت

خبرگزاری فارس:مسابقات قرآن کریم منطقه چهار کشوری بین خانواده‌های نیروی انتظامی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد پایان یافت.

مسابقات قرآن کریم منطقه چهار کشوری نیروی انتظامی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسابقات قرآن کریم منطقه چهار کشوری بین کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد پایان یافت.

 مدیر روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی عصر امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار کرد:  مسابقات قرآن‌کریم منطقه 4 کشوری نیروی انتظامی در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های قرائت که شامل تحقیق و ترتیل می‌شود و اذان، نکات تفسیری، حفظ و درک مفاهیم سطح یک و دو برگزار شد.

محمد تقی خورشیدی  با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 30 نفر به رقابت پرداختند، عنوان کرد: بالا بردن سطح بینش کارکنان نیروی انتظامی و قرآنی کردن فعالیت این افراد،  از مهم‌ترین اهداف این دوره از مسابقات است.

وی از راه یافتن 9نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقات به مرحله کشوری خبر داد و گفت: این تعداد طی 2 مرحله که مرحله اول آن در بهمن ماه 90 و مرحله دوم در فروردین‌ماه 91 برگزار شد، به مرحله سوم راه یافتند.

مدیر روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: تعداد1000نفر در مرحله اول این مسابقات به رقابت پرداختند که از این میان270 نفر به مرحله بعد راه یافتند و در این مرحله9  نفر جز برگزیدگان هستند و به مرحله کشوری راه یافتند.

برگزیدگان این دوره از مسابقات در رشته قرائت تحقیق استوار یکم حسین حاجی‌زاده از خراسان جنوبی، به عنوان نفر اول، استوار یکم محمدمهدی خواجویان از خراسان رضوی به عنوان نفر دوم و سروان حسن صالحی از خراسان شمالی به‌عنوان نفر سوم بودند.

در رشته قرائت ترتیل نیز سروان امیر طهماسبی از خراسان رضوی، استوار یکم علی غفوریان کوشا از خراسان جنوبی و سروان جمشیداحمدی کیا از خراسان شمالی به ترتیب نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

همچنین ستوان مهدی اسدزاده از خراسان جنوبی در حفظ سه جزء به عنوان نفراول این دوره از مسابقات برگزیده شد و ستوان یکم حسین علی پور از خراسان‌رضوی، ستوان یکم سیدجوادمحمدی از خراسان جنوبی و استوار دو حسن اکبرزاده

از خراسان شمالی  به ترتیب نفرات اول تا سوم اذان بودند.

در رشته مفاهیم سطح یک برادران، استوار دوم محمد حسن قاسمی از خراسان جنوبی و موسی الرضا غلامی از خراسان شمالی نفرات برگزیده این دوره از مسابقات بودند.

ستوان دوم حسن کاووسی از خراسان جنوبی، ستوان یکم  محمد رعنایی از خراسان شمالی و ستوان یکم محمد علی قدمیاری از خراسان رضوی نفرات اول تا سوم رشته مفاهیم سطح دو برادران بودند.

در مفاهیم سطح یک خواهران استوار یکم مریم خراعی از خراسان رضوی و استوار یکم زهرامجری از خراسان رضوی رتبه‌های اول و دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در مفاهیم  سطح دو نیز ستوان یکم صغری حسنی از خراسان جنوبی به عنوان نفر اول برگزیده شد.

ستوان یکم رقیه قدسی از خراسان شمالی و ستوان یکم فاطمه مرادی از خراسان رضئی نیز رتبه‌های اول و دوم رشته ترتیل را در بخش خواهران به خود اختصاص دادند.

جوایز برگزیدگان مسابقات قرآن کریم منطقه 4 کشوری نیروی انتظامی استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی توسط سردار امیری فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی و حجت‌الاسلام حسینی رئیس عقیدتی فرماندهی نیروی انتظامی اهدا شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول