اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی:

کشتی فرنگی خراسان‌رضوی به اقدامات زیرساختی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی گفت: کشتی فرنگی استان خراسان‌رضوی به اقدامات زیرساختی نیاز دارد.

کشتی فرنگی خراسان‌رضوی به اقدامات زیرساختی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حمید باوفا، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای رده‌های سنی پایه و شناسایی استعدادها از سنین کم، فاصله ایجاد شده بین کشتی فرنگی خراسان‌رضوی با دیگر استان‌های کشور را کم می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های استان نیز دارای ظرفیت‌های مناسبی در رشته کشتی فرنگی هستند، خواستار استعدادیابی گسترده در سطح خراسان‌رضوی شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی یکی از راه‌های پرورش کشتی‌گیران فرنگی‌کار را برگزاری شیفت تمرین کشتی فرنگی به صورت مجزا در باشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: برای ایجاد انگیزه میان کشتی‌گیران فرنگی، تجمع کشتی‌گیران فرنگی استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مشهد به صورت هفتگی برنامه‌ریزی شده است.

باوفا با اشاره به وجود مربیان دلسوز در شهرستان‌های استان، گفت: با حمایت هیئت کشتی استان و مربیان شهرستان‌ها برنامه‌ریزی خوبی در کادر فنی تیم به منظور تعامل مناسب با شهرستان‌ها انجام شده که امید است توسعه یابد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کادر فنی کشتی فرنگی استان در سه سال آینده خراسان‌رضوی در رده‌های سنی مختلف، کشتی‌گیران فرنگی کار قابلی را در تیم ملی خواهد داشت.

سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی با اشاره به شهرستان‌های توانمند در عرصه کشتی فرنگی استان، اظهار داشت: قوچان، فریمان، نیشابور، سرخس و تایباد شهرستان‌هایی هستند که در عرصه کشتی فرنگی فعالیت‌های خوبی را شروع کرده‌اند که باید الگوی دیگر شهرستان‌های استان قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول