اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور - 7

کشتی‌دار: افزایش 50 درصدی حضور دانشجویان در المپیاد ورزشی دختران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حضور دانشجویان در المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور امسال نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

کشتی‌دار: افزایش 50 درصدی حضور دانشجویان در المپیاد ورزشی دختران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد کشتی‌دار در مراسم افتتاحیه یازدهمین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان سراسر کشور اظهار کرد: چندی است که توجه به امر ورزش در کنار تحصیل و تهذیب جزو رسالت‌های دانش‌آموزان شده است.

وی افزود: امروزه دانشجویان با توجه به نیازهای بدنی و جسمی موفقیت‌های تحصیلی را یکی پس از دیگری طی می‌کنند و در این راستا شاهد استعدادهای ناب ورزشی دانشجویان در سراسر کشور هستیم.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: برگزاری این رویداد ورزشی بزرگ نشان از اعتلای ورزش در بین دانشحویان دختر سراسر کشور دارد.

کشتی‌دار از شرکت 109 دانشگاه کشور در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور خبر داد و گفت: زحمات مدیران ورزش نیز در این راستا باید مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

رئیس سازمان امور دانشجویی کشور نیز در این مراسم گفت: حضور دانشجویان در این المپیاد نسبت به سال‌های گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

محمود ملاباشی ادامه داد: باید در این زمینه افزایش علاقه‌مندان به امر ورزش را یک فرصت مغتنم بشماریم و اسباب حضور استعدادهای بیشتر را در سازمان دانشجویان کشور فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه پرچم اصلی سازمان داشجویان کشور بر اتحاد و همبستگی استوار است، تصریح کرد: فدراسیون ورزش دانشگاهیان، پِژوهشکده تربیت بدنی و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم نیز در این اتحاد و انسجام شریک هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویی کشور ابراز امیدواری کرد؛ در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های زیادی از سوی دانشجویان در امر ورزش  باشیم.

در پایان این مراسم دانشجویان با قرائت سوگندنامه‌ در 10 رشته ورزشی رقابت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول