اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-12

کشتی‌دار: برترین‌های المپیادهای ورزشی به مسابقات جهانی می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برترین‌های المپیادهای ورزشی ایران به المپیاد جهانی ورزشی دانشجویان اعزام می‌شوند.

کشتی‌دار: برترین‌های المپیادهای ورزشی به مسابقات جهانی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد کشتی‌دار ظهر امروز در نشست خبری در حاشیه برگزاری یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور اظهار کرد: حضور فعال در المپیاد جهانی دانشجویان باید مورد توجه دانشجویان باشد.

وی افزود: چند سالی است که فعالیت‌ها و رویدادهای مختلف ورزشی دانشجویی رنگ و بوی دیگری پیدا کرده و شور و نشاط در تمام سطوح دانشگاه‌ها حاکم شده است.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان ایران در المپیاد جهانی ورزشی دانشجویان در سال 2013 میلادی در شهر قازان پایتخت جمهوری تاتارستان کشور روسیه حضوری فعال خواهند داشت.

کشتی‌دار ادامه داد: نگاه اندیشمندانه و عالمانه مقام معظم رهبری به امر ورزش، جوانان ایران اسلامی را به مسیر تحصیل، تهذیب و ورزش رهنمون کرد.

وی یادآور شد: دانشجویان و ورزشکاران باید در کنار توجه به تحصیل و پژوهش توجه به نیازهای بدنی و روحی را نیز مورد تاکید قرار دهند.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برپایی المپیادهای دانشجویی فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌های فنی و سخت‌‌افزاری دانشگاه بیرجند است.

کشتی‌دار افزود: همچنین برگزاری این المپیاد موقعیت مناسبی برای شناسایی استعدادهای گمنام در عرصه ورزش دانشجویی فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: دوستی در بین دانشجویان در طی دوران تحصیل است که در بزرگ‌ترین رویداد ملی ورزش دانشجویی به نام المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور شاهد توانمندی‌ها و استعدادهای ناب ورزشی هستیم.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: به طور یقین همین قهرمانان گمنام، نمایندگان شایسته ایران در عرصه‌های بین‌المللی هستند.

کشتی‌دار از برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله جشنواره‌های ورزش همگانی و معرفی رشته‌های ورزشی بومی و سنتی نیز به عنوان برنامه‌های جانبی این همایش عنوان کرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این نشست از افزایش 50 درصدی حضور دانشجویان در یازدهمین المپیاد دانشجویی دختران دانشگاه و آموزشگاه‌های عالی خبر داد.

محمود ملاباشی ادامه داد: این المپیاد هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و فرصتی است تا بهترین‌های ورزش دانشجویی کشور در آن به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول